אא

זמן תרבות: סופ"ש אינטלקטואלי בגליל

"הגושרים מלון בטבע" מציע שלושה ימים על טהרת הספרות והשירה בין התאריכים 21-23 לנובמבר. על הצד האמנותי: מאיר שלו וסי היימן

| |

מאסתם בערבי קריוקי והפעלות זולות? נמאס לכם מהאגדודו בבריכה? "פספורטניוז" מציג עבורכם השבוע הזדמנות פז לבילוי סוף שבוע בניחוח אחר לגמרי המשלב היבטים תרבותיים ואינטלקטואליים. הלוקיישן: מלון "הגושרים בטבע" שבגליל בו ייטלו חלק בין התאריכים 21-23/11 אושיות מוכרות כמו הסופר מאיר שלו והזמרת סי היימן.

שלו יעשיר את קהל האורחים עם הרצאה בעקבות ספרו החדש "שתיים דובים" ואילו היימן תנעים את זמנם בערב שבת במופע שירי ארץ ישראל בשילוב שירייה המקוריים. 

ואם זה לא מספיק, יכלול סוף השבוע מגוון פעילויות ואטרקציות נוספות ביניהן סיור רכבים תחת הכותרת "מסתרי העדה הדרוזית - דת ומנהגים" במטרה לתהות על קנקנה של התרבות הדרוזית על בוריה, סיור בעקבות פסלי הענק הפזורים ברחבי המלון עם הפסל אריה אשכנזי ואף סיור מודרך במסלול "עמק הנהר הנעלם" שבמתחם המלון.


סי היימן. תגיע לעשות שמח בגושרים

בנוסף לשלל האירועים שיתרחשו במהלך סוף השבוע ימשיך להציע המלון המונה 205 חדרים בדרגות איכות שונות את מגוון שירותיו ללא תשלום הכוללים מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, סאונה, חדר סקווש, אולם כדורסל וחדר כושר. 

תבלו.

 
סיור עמק הנהר הנעלם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: