אא

מהפכה בעולם הסלולר: אורנג' השיקה סמארטפון לרכב

לחצן חירום המחובר ישירות למשטרה, יומן פגישות המופעל בניווט קולי ועד להתראה על ילדים שנותרו ברכב. לראשונה בישראל משיקה אורנג' את מכשיר הוויאג'ר המשמש כסמארטפון רב גוני לרכב. בחברה כבר מתרגשים. "זהו עידן חדש לנהגים"

||| |||

אורנג' מחוללת מהפכה?. חברת הסלולר השיקה אתמול (ראשון) את מכשיר הסמארטפון הראשון בישראל לרכב: הוויאג'ר (Voyager) שאמור להפוך את החיים של כולנו על הכביש לקצת יותר פשוטים.

הוויאג'ר הינו מכשיר סמארטפון רב גוני, כפי שמגדירים באורנג' וככזה הוא מספק בעת ובעונה אחת עשרות אפשרויות שונות החל משימוש במנוע חיפוש גוגל (GOOGLE), תוכנת וויז (WAZE) המובנית אוטומטית במכשיר ומופעלת בלחיצת כפתור, אפליקציות שימושיות, מוסיקה ללא הגבלה, סינכרון אנשי קשר, שירות הקפצת שיחה מהסמארטפון למכשיר האישי, יומן פגישות המנווט קולית ואפילו לחצן חירום המחובר ישירות למשטרה.

בנוסף הייחודיות של המכשיר מתבססת על העובדה שהוא איננו מהווה עוד דיבורית לרכב אלא מופעל באמצעות מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד של גוגל בגרסה 4.0.4 ועל גבי מעבד מהירות 1 ג'יגה הרץ ומסך בגודל 3.5 אינץ'.

אולם הערך המוסף שצפוי להפוך את הוויאג'ר מעוד מכשיר סמארטפון למהפכה של ממש בעולם הסלולר טמון דווקא ביכולתו להתריע על ילדים או נוסעים שנותרו במושב האחורי או על האיסור לשליחת מסרונים בזמן הנהיגה, זאת באמצעות התראה קולית עם כיבוי המנוע ("שים לב בעת נהיגה חל איסור לשלוח הודעות דוא"ל וגלישה באינטרנט- נסיעה נעימה ובטוחה" /"נא ודאו שלא השארתם ילדים ברכב).

יתרון מרכזי נוסף של הוויאג'ר מתבסס על כך שהוא איננו זקוק להטענה אלא מחובר למצבר הרכב לכל אורך הנסיעה ומאפשר שימוש בלתי מוגבל לכל אורכה. עוד מדגישים באורנג' כי מיקומו האסטרטגי של המכשיר (מתחת לפתחי מיזוג האוויר שבמרכז הרכב ומתחת לרדיו) מונעים ממנו סכנה מפני התחממות יתרה, כזו אשר עלולה חלילה לגרום להשבתתו כדוגמת מכשיר האייפון. 

"זהו עידן חדש לנהגים במדינת ישראל", מצהירים בהתרגשות בחברה. "אנחנו הראשונים בעולם שמציעים סמארטפון לרכב בעל איכויות כה ייחודיות ורב גוניות. מהיום למעשה ניתן ליהנות מכל השירותים המתקדמים במקסימום בטיחות ושירותיות. זהו בהחלט לא דבר של מה בכך, בייחוד לא בעולם הסלולר".

מסקר שערכה החברה עולה כי הממוצע היומי לנהיגה ברכב הוא 3 שעות בימי חול, דבר שהוביל לעלייה ניכרת בצורך ניצול זמן השהיה ברכב במטרה להיות מקושר ומחובר בין בין היתר למשפחה, לעמיתים לעבודה או לחבריך הקרובים, או כמו שבאורנג' מסכמי םזאת. "הנהגים הישראלים יכולים לחייך. מהיום הנסיעה שלהם תהיה הרבה יותר מעניינת".

מחיר ללקוח פרטי: 1899 שקלים במזומן או בכרטיס אשראי (אפשרות לפריסת תשלומים). ההתקנה אגב - בחינם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: