אא

בת ים על המפה: מלון פאר יוקם בעיר

המלון "סי הוטל" עתיד להפוך לרביעי בגודלו בישראל ולמנות למעלה מ-400 חדרים בהשקעה כוללת של 550 מיליון שקל. נציג המשקיעים, אילן שושן: "מתכוננים להעניק חווית מלונאות שטרם נראתה בישראל". מועד הפתיחה המשוער: קיץ 2017

| |

לא רק בתל-אביב. במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה הבוקר (שני) בבת ים הודיעו חברות הבנייה והנדל"ן "רום כינרת" ו-"טופובן" על תחילת עבודות להקמת מלון פאר חדש בעיר בת-ים.

המלון שייקרא "סי הוטל" עתיד להיפתח רשמית רק בקיץ 2017, עובדה שלא העיבה על ההתרגשות הגדולה של עשרות העיתונאים ובכירים בענף המלונאות שנכחו באירוע.

המלון שהשקעתו נאמדת ב-550 מיליון שקלים צפוי לכלול כ-400 חדרים מהודרים וסוויטות על פני 26 קומות ולהפוך לרביעי בגודלו בישראל (לאחר הילטון, דן פנורמה ודיוויד אינטרקונטיננטל). המשותף לכולם יהיה הנוף המשקיף אל חוף הים של בת ים. פרט לחדרי המלון יוצע נתח של כ-40 אחוז מהחדרים לטובת מכירת יחידות דיור (150-180 חדרים וסוויטות).

נציג המשקיעים, אילן שושן התייחס במעמד החגיגי לתחילת העבודות שייפתחו ברבעון הראשון של השנה הבאה (2014) וסיפר. "אנו גאים ונרגשים להשיק את מלון סי הוטל שיעניק לאורחיו חוויה שהיא מעבר לחופשה רגילה במלון יוקרה איכותי. אנו מתכוננים להעניק חווית מלונאות שטרם נראתה בישראל. מדובר על קומפלקס שייצור ריביירה ים תיכונית יפהפייה במרחק קצר משדה התעופה ומנתיבי איילון. זהו בהחלט יום מכונן עבור ענף המלונאות הישראלי".

בנוסף התייחס שושן למשא ומתן המתרחש בימים אלו עם מספר חברות ניהול מלונות לשם רכישת הזכויות במתחם. "אנחנו במגעים עם מספר חברות ניהול מהגדולות בעולם. נודיע כשתהיינה התפתחויות", סיפר בלקוניות במסיבת העיתונאים.

ומה לגבי המחיר? על מנת ליהנות משירותיו של המלון העתידי צפויים לשלם האורחים מחיר התחלתי של 200 דולר ללילה עבור החדרים הסטנדרטיים, זאת בשעה שהמחיר לחדרים המשודרגים ולסוויטות טרם נחשף. 


הדמיית המלון. צפוי להיחנך בקיץ 2017

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: