אא

תוך חודשיים: למעלה מחצי מיליון תיירים ביקרו בישראל

הנתון המרשים מתייחס לנתוני כניסות התיירים לישראל בחודשים ספטמבר ואוקטובר על פי דו"ח משרד התיירות שפורסם היום. השר עוזי לנדאו כבר מתמוגג: "התיירים ממשיכים להצביע ברגליים. מנכ"ל המשרד. "פוטנציאל להפוך למעצמה תיירותית"

| |

שיא כל הזמנים לתיירות הישראלית. במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר פקדו את ישראל למעלה מחצי מיליון תיירים, כך עולה מנתונים רשמיים שמפרסם היום (שני) משרד התיירות בהתייחס לכניסות תיירים ומבקרים בישראל.

בהתייחס לחודש אוקטובר בלבד נרשמו 393 אלף כניסות ומתוכן 339 אלף על ידי תיירים זרים  - נתון הגבוה ב-14% לעומת החודש המקביל אשתקד המהווה כאמור את שיא תיירותי חדש מאז הקמת המדינה. 

דרך האוויר נרשמו 297 אלף כניסות (17% יותר מאוקטובר 2012), מתוך כניסות אלה עשרת אלפים היו כניסות בטיסות ישירות לאילת (עליה של 16% בהשוואה לאוקטובר 2012). בנוסף 42 אלף כניסות תיירים נעשו דרך היבשה  36 אלף כניסות היו דרך תחנות הגבול עם ירדן  וכ-6000 כניסות מטאבה לאילת.

מי שהתקשה להסתיר את שביעות רצונו מהנתונים המרשימים היה שר התיירות, עוזי לנדאו שסיפר בהתרגשות. "זוהי ההוכחה לכך שהתיירים ממשיכים להצביע ברגליים. בשונה מיעדים תרבותיים רבים אחרים, התיירים המגיעים לישראל מוצאים בה שמש רוב ימות השנה, זאת בנוסף למגוון התרבותי וההיסטורי. משרד התיירות ימשיך לשווק את ישראל בעולם במטרה לממש את הפוטנציאל הגלום בה".

עוד הוסיף להתייחס לנושא מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי ששיחרר אנחת רווחה מצידו וסיפר. "אחרי תקופה של מצב מתוח באזורינו, התיירות חוזרת להראות עליות. השקט הביטחוני והמאמץ השיווקי מוכיחים את עצמם. ישראל היא מוצר תיירותי מדהים עם פוטנציאל להפוך למעצמה תיירותית".

מתחילת השנה פקדו את גבולות ישראל למעלה משלושה מיליון תיירים - נתון הנמוך ב-1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. דרך האוויר נרשמו 2.1 מיליון כניסות (1%+ בהשוואה ל-2012).


תל אביב 2013. צילום: דנה פרידלנדר, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: