אא

מנכ"ל חדש למלון אורכידיאה ת"א: אלון וינטר

פרסום ראשון: מי שכיהן בעברו כמנכ"ל מלון אורכידאה אילת חוזר לשתף פעולה עם הרשת לאחר עשר שנות היעדרות ויחליף את דורון דוד שעזב. וינטר בשיחה עם "פספורטניוז": "מתרגש לחזור הביתה" הכניסה הרשמית לתפקיד: במהלך דצמבר

| |

פנים חדשות ברשת מלונות אורכידיאה. אלון וינטר מונה למנכ"ל מלון אורכידיאה תל אביב במקומו של דורון דוד שהודיע לאחרונה על עזיבת התפקיד, כך נודע היום לראשונה (שני) ל-"פספורטניוז".

וינטר (42) הינו בעל ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים בענף המלונאות אותו החל כקצין ביטחון במלון אוריכידאה אילת, שם המשיך במרוצת השנים להתקדם בסולם הדרגות כסמנכ"ל ומנכ"ל המלון (תפקיד אותו סיים ב-2002). כן שימש האחרון כמנהל אונייה ונציג הבעלים ביבשת אירופה מטעם "מנו ספנות".בתפקידו הנוכחי אותו ממלא בחמש השנים האחרונות, אמון וינטר על ניהול אתר המרחצאות והספא חמת גדר ועל מלון הספא וילג' הסמוך אליו. 

המנכ"ל הטרי התייחס למינוי בשיחה ראשונה עם "פספורטניוזבה ציין את התרגשותו הגדולה. "לאחר למעלה מעשר שנים אני גאה לחזור הביתה לרשת מלונות אורכידיאה שהיוותה וממשיכה להוות עבורי בית חם. באיזשהו מקום אני מרגיש כמו ילד שחוזר לחיק המשפחה אחרי תקופה. הסגירת מעגל הזו מרגשת ומיוחדת עבורי". 

וינטר צפוי להתחיל בקרוב בחפיפה לקראת החבירה המחודשת עם משפחת נקש. על כל פנים, הכניסה הרשמית לתפקיד צפויה להתבצע בתחילת חודש דצמבר.


אלון וינטר. שיהיה במזל

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: