אא

אוסטריאן איירליינס חוגגת יובל בישראל

חברת התעופה האוסטרית המצליחה מציינת יובל מנהל המכירות הבינלאומי , סטפן לינהארט ,"מחוייבים לקידום תעשיית התיירות לישראל". מאז תחילת פעילותה לישראל חלפו בטיסות החברה למעלה מ-8 מיליון נוסעים

|| ||

50 שנים בדיוק חלפו מאז נחנכה הטיסה הראשונה בקו וינה-תל אביב (13/11/1963) - של חברת "אוסטריאן איירליינס " , נקודת ציון משמעותית ללא ספק בהיסטוריה של חברת התעופה המצליחה שתקעה יתד חזק בישראל ומוערכת בישראל היטב .

לרגל המאורע המכונן קיימה החברה הבוקר מפגש עיתונאים ובערב תקיים בתל אביב , ארוע רב משתתפים בו ייטלו חלק בכירי הענף וסוכני נסיעות רבים .

במהלך האירוע הבוקר אמר  מנהל המכירות הבינלאומי של החברה, סטפן לינהארט שהגיע במיוחד לאירוע : "כולנו זוכרים את ההתחלה הצנועה שלנו בקו לישראל עם טיסה אחת בשבוע ואילו עתה אנו גאים ושמחים להציע שתי יומיות בצומת הכה חשובה לנו".

עוד הוסיף לינהארט בהתייחס למסכת השיפורים שעורכת החברה בתקופה האחרונה: "אוסטריאן ממשיכה לחדש ולרענן את שירותיה. אנו קשובים לצרכי השוק המקומי ומחוייבים לשירות ה טוב ביותר לכל מקום אליו אנו טסים. הערך המוסף של אוסטריאן טמון בשילוב מנצח של התמדה וגמישות לאורך חמישה עשורים אשר הוביל לפירות אותם אנו קוצרים היום בפעילותנו מישראל.

חשוב לציין כי אנו לא נחים על זרי הדפנה ונמשיך להשקיע בפיתוח הקו. אוסטריאן היא שותפה נאמנה ואמינה של הקהילה העסקית בישראל, כפי שהוכחנו במשך שנים רבות את מחויבותנו לקידום תעשיית התיירות הנכנסת לארץ והיוצאת ממנה".

סטפן לינהארט עם קרסטן צאנג

עם הפנים לעתיד

בה בעת ממשיכה אוסטריאן איירליינס למצב את עצמה כחברת תעופה בוטיקית המתמחה בטיסות בינלאומיות ליעדים ביבשת אירופה וארצות הברית, אשר משרת נאמנה גם את הנוסעים הישראליים.

"בעקבות הרחבת מערך הטיסות שלנו הן ליעדים בין-יבשתיים והן לערים נבחרות במרכז אירופה, גדל גם באופן טבעי הביקוש בקרב הנוסעים שלנו מישראל אשר שימשו גורם מפתח בקידום הקווים הללו", המשיך לינהארט לפרוס את משנתו. "אנו גאים בעובדה כי הנוסעים מישראל היו בין הראשונים  להביע שביעות רצון מהשירות המשודרג שלנו ליעדים בין יבשתיים".

עוד מדווחים בחברה על השקעה מאסיבית של 90 מיליון אירו בשדרוג וחידוש מחלקות התיירים והעסקים במטוסים מדגמי בואינג 767 ו-777, זאת בנוסף להתקנת מערכות בידור מתקדמות במהלך הטיסה.

גם מנכ"ל לופטהנזה בישראל האחראי על פעילות אוסטריאן איירליינס בארץ, קרסטן צ'אנג התייחס לחידושים בחברה והצהיר. "נוסעי העסקים הישראליים מביעים שביעות רצון ממחלקת העסקים המשודרגת שלנו המאפשרות מגוון גדול של אפשרויות בידור בהתאמה אישית ואף מושבים המסוגלים להפוך למיטה שטוחה באורך שני מטרים. זה בהחלט לא דבר של מה בכך".

בחברה אף ציינו בהתרגשות רבה כי החל מתחילת פעילותה בישראל כאמור מתחילת שנות ה-60 חלפו יותר מ-8 מיליון נוסעים לארץ וממנה בטיסות אוסטריאן איירליינס שהגיעו ארצה מלמעלה מ-100 מדינות שונות.

נכון להיום פועל הקו בין נתב"ג לנמל התעופה שוואכט (Schwechat) בשתי טיסות שבועיות המופעלות במטוס מסוג איירבוס 321.


הצצה לשדרוג במטוסי אוסטריאן איירליינס. "לא נחים על זרי הדפנה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: