אא

הוצאה כבדה: המלונות קורסים תחת נטל האבטחה

נשיא התאחדות המלונות שיחרר מכתב זועם לראש הממשלה בניסיון להוביל להוזלת עלויות המאבטחים במלונות. "גורמים לפגיעה בכושר התחרות ומשיכת משקיעים". משמעות האבטחה לטענתו על הענף: 200 מיליון שקלים בשנה ו-3000 עובדים

|| ||

מעזריאלי גם למלונות ישראל? נשיא התאחדות המלונות, עמי פדרמן פנה היום (רביעי) במכתב זועם לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בטענה להוזיל את עלויות האבטחה על בתי המלון בישראל.

הרקע לשליחת המכתב נעוץ בהחלטת משטרת ישראל לאפשר לאחרונה וויתור על שומרים בכניסות לקניון עזריאלי בתל אביב ולהסתפק באמצעים טכנולוגיים ובבדיקות בחניונים.

פדרמן המשיך לפרוס את משנתו בנושא והתייחס להיעדר הסיוע הממשלתי בהיבט האבטחה. "כל פניותינו למשרדי הממשלה בעניין לא נענו והחלטת הממשלה כלל איננה מיושמת. אם אכן קיים סיכון ביטחוני כה רב דווקא למלונות ישראל, אנו זקוקים להשתתפות בהוצאות הביטחון כפי הממשלה מסייעת לתעופה הישראלית. אנו זכאים לשירותי ביטחון ככל אזרח המשלם מיסים ואין כל הצדקה לחייבנו להקים משטרה פרטית".

עוד התייחס פדרמן להשלכות עלויות האבטחה עבור המלונות "המלונות נותרים כמעט יחידים ומוטל עליהם עול אבטחה אדיר בעלות של כ-200 מיליון שקלים ובהעסקת 3000 עובדים. אין מקום בעולם בו מוטלת חובה ועלות דומה. הדבר גורם לפגיעה בכושר התחרות של מלונות ישראל ונפגע וקשות כמו גם מידת המשיכה מצד משקיעים חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: