אא

יוסי פתאל: "הכנסות כל משרד בתחום התעופה תרדנה ב-30 אחוזים"

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות אמר את הדברים במהלך הופעתו בפני דירקטוריון פלאנטו והוסיף :" "עידן הלואו קוסט הולך לשנות את שוק התעופה בישראל "

| |

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, הופיע  בפני דירקטוריון רשת משרדי הנסיעות פלאנטו והציג את חזונו באשר לעתידם של הסוכנים עת כניסת חברות הלואו קוסט לישראל ותחילת יישום הסכם השמים הפתוחים.

פתאל היטיב לפרוס את משנתו בפני חברי הדירקטוריון ואמר: "ח'ברה, תשכחו מהצ'רטרסיטקה"", הכריז האחרון כבר בראשית דבריו. "חברות ארקיע וישראייר נעלמות, אין להם זכות קיום לטיסות לאירופה עם כניסת הלואו קוסט, כאשר גם כל טיסות ההמשך מהוות עבורן בעיה".

 "כלל שוק התעופה עומד להשתנות. הסוכנים חייבים להבין שעליהם למצוא מודל תעסוקתי חדש שבו הם יצטרכו לקחת בחשבון שבכל משרד העוסק בתחום התעופה תחול ירידה של 30 אחוזים בהכנסות לפחות. זאת בעיה".

לטענת מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות "עידן הלואו קוסט הולך לשנות את שוק התעופה בישראל, כאשר הלקוח ילמד להזמין ישירות ויכניס את הסוכנים לבעיה גדולה". עוד הוסיף פתאל לאווירה הקודרת נתונים המראים כי בשנה האחרונה כ-15 אחוז ממשרדי הנסיעות התאחדו או נסגרו.


יוסי פתאל. "הסוכנים בבעיה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: