אא

עם המיתוג בא התיאבון: מבצע מיוחד לאיבריה

במקביל להשקת לוגו חדש ומטוס איירבוס שמתווסף לצי החברה יוצאת חברת התעופה הספרדית במבצע מיוחד עבור קהל הלקוחות הישראליים. בין היעדים המוצעים: ניו יורק, מקסיקו ובוגוטה

|| ||

חברת התעופה הספרדית איבריה יצאה לאחרונה במגוון מבצעים מיוחדים עבור הקהל הישראלי במסגרתם תציע מגוון מבצעים והנחות לטיסות ליעדים שמעבר לאוקיינוס האטלנטי.

המבצע התקף לטיסות במחלקת תיירים כולל יעדים כמו ניו יורק במחיר של החל מ-844 דולר, מקסיקו החל מ-1127 דולר או ריו דה ז'נירו ב-1285 דולר (טיסות הלוך ושוב).

מנגד מחיר לטיסה במחלקת העסקים לשיקאגו או מיאמי יעמוד על סכום של 2859 דולר, לסן חוזה שבקוסטה ריקה 3195 דולר ולבוגוטה שבקולומביה 2972 דולר.

מחירי המבצע במחלקת התיירים תקפים עד ל-30 לנובמבר עבור טיסות היוצאות עד סוף חודש מאי 2014 ואילו מחירי המבצע במחלקת העסקים תקפים עד לסוף 2013 עבור טיסות היוצאות עד ה-30 ליוני בשנה הבאה. בנוסף מציינים באיבריה כי המחירים כוללים מיסים והיטלים.

משהו חדש מתחיל

בחברת התעופה הלאומית של ספרד מדווחים על השקעה מאומצת בדמות משאבים רבים בשדרוג מחלקות השירות הכוללות בין היתר מיטות שטוחות לחלוטין במחלקת העסקים לטיסות ארוכות טווח, מערכות שמע משוכללות בכל המחלקות וכלה בשדרוג הטרמינל במדריד.

כזכור לא מכבר השיקה איבריה מיתוג חדש לחברה אשר מקורו בתרבות הספרדית והשפעתה בעולם. בהנהלת החברה מציינים כי הלוגו נועד להעביר מסר חיובי ומשקף את השינויים העמוקים המתחוללים בה בעת האחרונה.

ביום חמישי האחרון הציגה איבריה בטרמינל 4 שבשדה התעופה ברחאס שבמדריד ובאירוע חגיגי שכלל 300 מוזמנים את מטוס האיירבוס 330 החמישי במספר שהצטרף רשמית לצי החברה ונחשב למטוס הראשון הנושא את הלוגו החדש. המטוס אגב למי שתהה זכה לכינוי המבטיח על שמו של מלך ספרד "חואן קרלוס".
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: