אא

הותירו חותם: יריד תיירות מוצלח לנציגים הישראלים באיטליה

ייצוג נרחב למשלחת ישראל שהוזמנה לאירוע ע"י לשכת המסחר של סלרנו איטליה, בשיתוף עם BMTA ואליטליה ישראל. בין הנושאים שעמדו על הפרק: קידום מכירות ושיתופי פעולה בתחום הארכיאולוגיה

|| ||

בסוף השבוע שעבר (14/11-17/11) התקיים היריד הים-תיכוני ה-16 לתיירות ארכיאולוגית (XVI BORSA MEDITERRANEA DEL TURISMO ARCHEOLOGICO) בעיר העתיקה פאסטום (Paestum) שחבל קמפניה שבדרום-איטליה.

העיר הממוקמת בפרובינציה של סלרנו וזכתה לארח את היריד נחשבה בעבר לעיר יוונית גדולה שנבנתה במאה ה-6 לפנה"ס, וסממן ההיכר הבולט ביותר שלה כיום הינם שלשה מקדשים יווניים גדולים, אשר נשתמרו כמעט בשלמות, ונותרו עדיין עומדים על תילם. שלושת המקדשים העתיקים והמרשימים במקום הינם המקדשים השמורים ביותר באיטליה, ומהווים את מוקד המשיכה העיקרי לביקור באתר הארכיאולוגי החשוב.

8,000 מבקרים גדשו את היריד התיירות בפאסטום, וביניהם אורחים ונציגים ממדינות שונות, מארגון הסחר העולמי, מאונ"סקו, וכן אישים חשובים מוונצואלה, אשר נבחרה השנה להיות האורחת הרשמית של האירוע. 150 מציגים מ-30 מדינות הציגו ביריד את מוצריהם, וכן התקיימו במקום כנסים, הרצאות ודיונים מקצועיים, בהם נטלו חלק חברים ממוסדות ממשלתיים ומארגונים מקצועיים, ארכיאולוגים, מנהלי מוזיאונים, מנהלי פארקים ארכיאולוגיים, אנשי אקדמיה, עיתונאים ועוד.

הנושאים אשר עמדו על הפרק היו הגנה ושמירה על המורשת התרבותית, תערוכות ומחקרים מדעיים חדשים הקשורים לעולם העתיק, החלפת דעות, רעיונות וחוויות בין אנשי המקצוע, שיתוף פעולה בתחום הארכיאולוגיה, קידום מכירות, ופיתוח והגנה על שרידים ומוצגים ארכיאולוגיים.

בחלקו המסחרי של היריד השתתפו גם סוכני נסיעות וגורמי תיירות מישראל ממשרדים שונים ביניהם מונה טורס, איסתא אשקלון, תלמה, BTC, אופקים, לכיש, אשת טורס, סיגנל, אמקס-לרון ו-אופיר טורס - אשר הוזמנו על ידי מארגני האירוע להיות בין 60 הקונים הזרים (Foreigner Buyers ), שנבחרו מ-12 מדינות.

הנציגים מישראל היוו למעשה את הנציגות הגדולה ביותר של הקונים הזרים וזכו לאגף נפרד ומיוחד במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי, שם התקיים מפגש ה-workshop. כ-350 מוכרים וספקי תיירות מקומיים הציעו את מרכולתם, ורבים מהם גילו עניין רב במכירת מוצריהם ושירותיהם לנציגים מישראל, כאשר ליד עשרת שולחנות העבודה של הישראלים במקום אף נוצרו תורים ארוכים של ספקים, שהמתינו למפגש עם הנציגים מישראל.

השתתפותם של הנציגים מישראל ביריד זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת המקומיים, והנוכחות הישראלית אף הובלטה בכותרת של כתבה על היריד, אשר פורסמה באחד העיתונים הנפוצים באזור.

למשלחת הישראלית התלוותה מנכ"ל אליטליה ישראל,  אדלו דה ליה אשר הטיס את חברי המשלחת לנאפולי דרך רומא. אליו הצטרפו ליאת פלד ממחלקת השיווק בחברה ועיתונאים מישראל.

שמות המצולמים בתמונה מטה (מימין לשמאל) : שי לוק מ"תלמה", אורית מ-YNET, טטיאנה פלדבלאט מ"אשת", חיותה מרקוביץ מ"איסתא אשקלון", הילה מנור מ-BTC", ליאת פלד מ-"אלאיטליה", משה בראל מ"פסטה לה קאזה", יפה פלדרסון מ"מונה טורס", אסנת קביליו מ"סיגנל", טלי בן-ישי מ"אופיר טורס", איריס טסה מ"אופקים", לימור חכימיאן מ"לכיש" ונעמי אברמוביץ מ"אמקס-לרון".


 הנציגים מישראל במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי בפאסטום

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: