אא

מלונות מצודת דוד וממילא בירושלים: ירידה בהכנסות ובתפוסה

על פי הדו"ח הכספי המתייחס לתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם העודף התפעולי של המלונות ב-44 מיליון שקלים לעומת 48 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. מלון קפה רויאל לונדון רשם הפסד תפעולי של כ-31.7 מיליון שקלים

| |

בתי המלון מצודת דוד וממילא הירושלמים רשמו עודף תפעולי של כ-44 מיליון שקלים בתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת עודף תפעולי של 48 מיליון שקלים, כך עולה מדו"ח שפירסמה היום (שני) חברת אלרוב נדל"ן המחזיקה במלונות לבורסה לניירות ערך בתל אביב.

עוד עולה מן הנתונים בדו"ח כי מלון קפה רויאל לונדון שנפתח לציבור בשלהי 2012 רשם הפסד תפעולי בסך של כ-31.7 מיליון שקלים בשלושת הרבעונים הראשונים השנה.

ברבעון השלישי השנה צימצמה החברה את ההפסד התפעולי למלון לכ-4 מיליון שקלים לעומת 12 מיליון ברבעון השני. החברה אף צופה כי ברבעון הרביעי של השנה תימשך מגמת השיפור, כך שהתחזית צופה הגעה ברבעון זה בקירוב לאיזון תפעולי.

החברה צופה כי העודף התפעולי של מלונות מצודת דוד וממילא יסתכם בשנת 2013 בסך של 65 מיליון שקלים לעומת צפי החברה משעמד מבעוד מועד על סך של כ-75 מיליון שקלים.

הירידה הצפויה במלונות הירושלמים נובעת בעיקר בשל הירידה בשער הדולר ביחס לשקל וירידה של כ-4 אחוזים בשיעור התפוסה אשר צפוי לעמוד בשנת 2013 על כ-52 אחוזים לעומת כ-56% בשנת 2012.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: