אא

ביוזמת השרים: קרית ספורט בינלאומית תוקם באילת

בהחלטה שהתקבלה היום על ידי ועדת השרים לפיתוח הנגב והגליל הוחלט על מימוש השלב הראשון בתוכנית בעלות של למעלה מ-50 מיליון שקלים. שרת הספורט, לימור לבנת. "ההשקעה באילת תהווה מנוף לצמיחה ושגשוג"

בשורה משמעותית לענף התיירות? ועדת השרים לפיתוח הנגב והגליל אישרה היום (שני) את שלב א' להקמת קריית ספורט בינלאומית באילת בעלות של למעלה מ-50 מיליון שקלים.

את ההחלטה יזמה שלישיית השרים עוזי לנדאו (תיירות), לימור לבנת (תרבות וספורט) וסילבן שלום (פיתוח הנגב והגליל) כצעד ראשון שנועד לסייע במיתוגה של אילת כעיר ספורט בינלאומית על ידי הקמת מרכז ספורט תכליתי בעל תשתיות ומתקנים מהמתקדמים בעולם.

על פי ההחלטה שנתקבלה היום ישקיעו שלושת המשרדים סכום ראשוני של כ-19 מיליון שקלים בהקמת קריית ספורט רשמית בעיר לצד סיוע אירועי ספורט בינלאומיים שיערכו בה. עוד יסייעו כלכלית בהקמת קרית הספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט ועיריית אילת בהשקעה כוללת של למעלה מ-30 מיליון שקלים.

במשרד התיירות קיבלו בברכה את ההחלטה בדבר סיוע לעיר הדרומית והצהירו כי מדובר מבחינתם בהחלטה שתוביל למימוש תיירות הספורט ופיתוח התיירות בעיר בכלל. ההשקעה לטענתם תאפשר לאילת להתמודד כבר בשנים הקרובות לשם אירוח אירועי ספורט גדולים ואירוח אירועים שיסייעו במיתוגה של העיר.

"מדובר בצעד אסטרטגי ראשון במעלה למען פיתוחה של העיר אילת ומיצובה כעיר ספורט בינלאומית. הקמתה של קרית הספורט הבינלאומית הינה דוגמה לשימוש בספורט כמנוף לצמיחה ושגשוג הצפוי לשנות באופן דרמטי את העיר ולחזקה בתחומים שונים בדגש על התיירות, תוך ניצול משאביה הייחודים ויתרונותיה".

ואם זה לא מספיק, בשבועות האחרונים החל משרד התיירות לפרסם בערוץ הספורט העולמי "יורוספורט" ענפי ספורט אתגרי הנערכים בישראל במטרה לזכות בתהודה שיווקית שתביא להגעת חובבי האקסטרים לישראל.

"פרסום ספורט בערוץ יורוספורט מתלבש כמו כפפה למיתוג העיר אילת", התייחס מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי לצעד השיווקי והוסיף. "הוחלט לתת תנופה לפיתוח תיירות הספורט ומבחינתנו זהו צעד ארוך טווח. הרי הטור דה פרנס שמשודר בערוץ הפך את הכפרים בהם עובר עובר המסלול לאתרי תיירות משגשגים. כאשר באירופה חשוך וקר, באילת מזג האוויר בהיר כך שמדובר בפוטנציאל אדיר לתיירות ספורט".


אילת. תהפוך לעיר הספורט הבכירה בישראל? צילום: דפנה טל, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: