אא

ללקק את האצבעות: תחרות קולינרית בשרתון ת"א

המלון ערך לאחרונה תחרות בישול יוקרתית על טהרת המטבח הים תיכוני. בין המשתתפים: שפים מובחרים ומתמחים מאלבניה ויוון

| |

מאסטר שף גרסת שרתון. המלון התל אביבי קיים לאחרונה אירוע ייחודי בענף המלונאות במסגרתו אירח תחרות קולינרית על טהרת המטבח הים התיכוני. על מסכת ניצוח האירוע שהיוה למעשה תחרות בישול בין שפים מובילים בתעשייה לצד מתמחים זרים מאלבניה ויוון, אמון היה שף המלון הראשי צ'רלי פדידה.

את האירוע האקסקלוסיבי כאמור אירח מלון שרתון תל אביב המאכיל מדי שנה למעלה מ-300 אלף אורחים ומכובדים ביניהם בעת האחרונה את שגריר יוון בישראל, ספירידון למפרידיס ועוד שלל אורחים רמי דרג.

לתואר המנה המצטיינת של התחרות נבחרו עוזר השף של מלון שרתון תל אביב, עימאד שורבגי והשף יורם עמר ממלון דן קיסריה שזכו מצידם לענוד בסיום האירוע את מדליית הזהב היוקרתית , זאת לאחר שחבר השופטים התענג על מנות המתאבנים והטאפאסים שערבו לחיכם לצד עיצובם המקורי.

עוד במסגרת האירוע הקולינרי זכה השף הראשי של מלון שרתון תל אביב, צ'רלי פדידה, לתעודת הוקרה מיוחדת לאור פעילותו המסורה כשופט בתחרויות בישול וכאחד מהשפים המוערכים בתעשיית הבישול הישראלית.

בתמונה (משמאל לימין): השף עימאד שורבגי, לאון מנחם (נשיא התאחדות השפים בישראל) וצ'רלי פדידה (השף הראשי של מלון שרתון תל אביב)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: