אא

הפתרון ליוקר המלונות: "הסדרת השכרת דירות לתיירים"

כך טוענים בהתאחדות סוכני הנסיעות בקריאה לממשלה להסדיר חוק בנושא השכרת דירות לתיירים. המטרה: התמודדות עם מחסור בחדרים והפחתת מחירי הלינה. מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל: "על הממשלה לנהוג בתבונה"

|| ||

האם נמצא הפתרון למחירי הלינה הגבוהים במלונות ישראל? אם שואלים את התאחדות סוכני הנסיעות, הרי שנדמה כי הפתרון נמצא ממש מעבר לפינה.

גורמים בהתאחדות שיחררו היום (שלישי) מכתב ובו קריאה לממשלת ישראל להקל על על הסיטואציה הרווחת בענף באמצעות הסדרת חוק שיאפשר השכרת דירות לתיירים. המטרה: התמודדות עם המחסור החמור בחדרי מלון ומחירי הלינה הגבוהים.

בהתאחדות טוענים כי מצוקה זו פוגעת בתדמיתה של ישראל בעולם וממתגת אותה כאחד מאתרי התיירות היקרים בעולם, כך לטענתם. עוד הוסיפו במכתב כי אלפי דירות וחדרים להשכרה מהווים אלטרנטיבה שפויה למחסור בחדרי מלון.

כידוע נכון להיום אוסרת הממשלה על השכרת דירות לתיירים, צעד שמדיר שינה מעיניהם של בכירים בענף התיירות הרואים בכך רישיון להעלאת מחירים בבתי המלון היקרים ממילא.

מנכ"ל התאחדות הנסיעות, יוסי פתאל, התייחס לסוגייה וציין כי על הממשלה לנהוג בתבונה ולסייע לענף התיירות ולא לפגוע בו על ידי מלחמה עיוורת בדירות להשכרה. "יש להסדיר את התחום, אך לא לחסלו באמצעות רגולציה שלוחת רסן ותכלית כמקובל במקומותינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: