אא

אילת מחדשת פניה: הדוכנים הבלתי חוקיים יפונו

עם הפינוי הצפוי בסוף השנה ישקיע משרד התיירות 1.5 מיליון שקלים בתכנון ושיפוץ האזור. שר התיירות, עוזי לנדאו: "רואים חשיבות רבה בהשקעה בעיר ובהפיכתה ליעד אטרקטיבי"

עידן חדש באילת. פחות מחודש נותר עד לסיום האשרה החוקית לדוכנים הוותיקים שעל טיילת העיר הדרומית, תקופה שבסיומה יבוצע שיפוץ מאסיבי של האזור בעלות של כמיליון וחצי שקלים על ידי משרד התיירות ועיריית אילת.

מהעירייה נמסר כי בשלב ראשון יושקעו כ-300 אלף שקלים בבדיקת המפגעים שנוצרו עם השנים באיזור כתוצאה מחיבורי תשתית פיראטיים בלתי בטיחותיים. עוד נמסר כי תכנון הטיילת יארך כחצי שנה ובשלב מתקדם יותר יצטרף לרשת טיילות הנבנית בימים אלה על ידי משרד התיירות, מחלקו המזרחי של החוף ועד לשטח שמעבר לקניון "מול הים" בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס להליך השיפוץ הקרוב במתחם הטיילת וסיפר. "משרד התיירות רואה חשיבות רבה בהשקעה בעיר  אשר כלכלתה מבוססת על ענפי התיירות השונים. שידרוג הטיילת מהווה צעד נוסף במסגרת צעדיו ופועליו הרבים של המשרד לטובת הפיכתה ליעד אטרקטיבי לתיירים".

כידוע, ההשקעה בעיר אילת מקורה בהענקת תעדוף כספי לעיר במסגרת החלטת הממשלה ומשרד התיירות במסגרתם בוצעו בארבע השנים האחרונות עבודות פיתוח תשתיות נרחבות בעיר בסכום של למעלה ממאה מיליון שקלים במגוון פרוייקטים שונים כמו: פארק הקרח, פארק היובל, מגרש החלקה לגלגיליות וסקייטים ותכנון מתקדם של הנוף העירוני.



אילת מתחדשת. צילומים: באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: