אא

נתב"ג שובר שיאים: עלייה של 15 אחוזים בתנועת הנוסעים

מדו"ח רשות שדות התעופה עבור חודש נובמבר עולה כי נרשמה נסיקה משמעותית בתנועת הנוסעים שתסתכם ב-944 אלף בני אדם. בחנוכה צפויים לחלוף בשדה כ-250 אלף נוסעים. מנהל נתב"ג, שמואל זכאי: "נתב"ג בדרך למימוש לסטנדרטים בינלאומיים

| |

נתב"ג בעלייה. מנתונים שמפרסמת היום (רביעי) רשות שדות התעופה עולים נתונים מעודדים עבור תנועת הנוסעים בשדה התעופה הלאומי שנסקו במהלך חודש נובמבר הנוכחי ב-15% לסך של כ-944 אלף נוסעים בטיסות בינלאומיות.

נתון מזהיר נוסף עבור נתב"ג מצוי בתחזית בכירי הרשות לפיה תסתכם כמות הנוסעים בשדה במהלך 2013 בסך של כ-13.4 מיליון נוסעים. המשמעות: שיא כל הזמנים עבור נתב"ג שמתקרב לקטגורית נמלי התעופה הבכירים בעולם בהם עוברים 15 מיליון נוסעים בשנה.

חג החנוכה הקרוב צפוי גם הוא לייצר תכונה משמעותית בנתב"ג, כאשר על פי ההערכות יחלפו בו כ-250 אלף נוסעים שיטוסו ב-1700 טיסות.

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, התייחס לנתונים והכריז. "רשות שדות התעופה נמצאת בעיצומה של מהפכה לשינוי עמוק בתשתיות התעופה האזרחית בישראל. נמל התעופה בן גוריון מצוי בעיצומו של פרויקט תשתיות מהמורכבים שידעה המדינה, פרויקט שדרוג מערך המסלולים המבוצע במקביל לתפעולו של נתב"ג ועלייה מתמדת בתנועת הנוסעים".

עוד הוסיף זכאי. "פרויקט זה מצעיד את נתב"ג לסטנדרטים בינלאומיים מובילים של בטיחות שדות תעופה ויאפשר את הגדלת הקיבולת האווירית של השדה. זהו חלק נוסף משיפור חווית הטיסה בנתב"ג שיהפוך למתקדמים בנמלי התעופה בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: