אא

הסטודנטים של הבצפר למען עידוד תיירות הפנים ברחבי הארץ

תלמידי "הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום נרתמו לעידוד ושיפור אתרים תיירותיים בארץ, ביניהם רשות הטבע והגנים באילת, המצפה התת ימי באילת, וקייקי כפר בלום בגליל.

Shutterstock Shutterstock

בישראל קיימים אתרים אטרקטיביים רבים המהווים מקור לגאווה ויופי. עידוד מטיילים ישראלים לבקר באתרים אלו הם חלק מהביסוס לקיומם. שמירה על האתרים הינה ערך עליון של גופים המתחזקים אותם. לא פעם אנשים פוגעים באתרים כאלה בכוונה או שלא בכוונה. במקביל קיים צורך בשיפור וגיוון מתמיד של מקומות אלו כדי לעודד אנשים לחזור לשם בשנית ויותר.

פרויקט הגמר של "הבצפר" השנה נעשה על ידי הסטודנטים בקורס פלנינג ותקציבאות בשת"פ עם קורס הקופירייטינג. הרעיון של הפרויקט היה ליצור תהליך אותנטי של עבודת הפרסום. לפרויקט גויסו שלושה לקוחות; רשות הטבע והגנים באילת, המצפה התת ימי באילת, וקייקי כפר בלום.


הסטודנטים חולקו ל-6 קבוצות כאשר כל שתי קבוצות קיבלו בריף של לקוח אחד. על הבריפים האלו הסטודנטים היו צריכים לפתח אסטרטגיה תקשורתית, כתיבת בריף, הצעה לקמפיין, שיווק, מכירה, ישיבות בריפינג, והצעה לקריאטיב לאסטרטגיה.

הקבוצה המצטיינת בפרויקט נרתמה למען הפסקת הדייג במפרץ אילת הבריף היה ליצר קמפיין הסברתי למען הפסקת הדייג בחופי אילת, הדייג במפרץ הוא מהגורמים העיקריים שפוגעים בשונית האלמונים. הקבוצה המצטיינת גיבשה אסטרטגיה של נורמות התנהגות – כך מתנהגים וכך לא מתנהגים באילת.

אחת הקבוצות בחרה ב"קייקי כפר בלום", מטרת הפרוייקט הייתה לבדל ולמצב את האתר כאטרקטיבי ומעניין ביחס לאחרים עקב ריבוי אטרקציות דומות באזור. קבוצה נוספת בחרה במצפה התת ימי, אף הוא באילת, במטרה לעודד את התיירות החוזרת באתר.

הסטודנטים: צוות פלנינג תקציבאות: חני גיל, עידית רץ,הילה הירש
צוות קראייטיב: לוטם בר-עם ,מיכל שלוסברג, מיכל משיח,לירון גולדשטיין, לירון פנחסי

ורד בטש מנהלת "הבצפר": "כחלק מהאסטרטגיה של הבצפר, אנו מקפידים לתת לסטודנטים שלנו לעבוד מול לקוחות אמיתיים עם אתגרים לא פשוטים. כדי לאפשר להם התנסות עם העולם האמיתי טרם היציאה אליו. במהלך המפגש עם הלקוח הם עוברים תהליך אמיתי של עבודה.


שיתוף הפעולה בין מסלולי הלימוד מאפשר לתלמידים לעבוד בצוות ממש כמו בעולם האמיתי, ולעבור תהליך הוליסטי מקבלת הבריף של הלקוח, ביצוע הצדדים הקריאטיביים, בחירת כיוונים והצגת הקמפיינים ללקוחות. הפרויקט הספציפי הזה נעשה בשיתוף שלושה מסלולים ניהול לקוחות, תקציבאות, פלנינג וקופירייטינג".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: