אא

מחיפה באהבה: יונה יהב יקבל את עיטור המלונאות השנתי

ראש עיריית חיפה ירשום היסטוריה כשיהפוך לראש העיר הראשון הזוכה בעיטור המלונאות במסגרת הכנס השנתי של ההתאחדות שיתקיים בעוד שבועיים. בין נימוקי ועדת העיטורים לבחירה בו. "הצבת חיפה על מפת התיירות והיותו שותף נאמן למלונאי ישראל"

| |

הישג לחיפה. ראש העיריייה, יונה יהב יזכה לכבוד יוקרתי בעוד שבועיים במסגרת הכנס השנתי של התאחדות המלונות שייערך במלון הילטון תל אביב. המאורע: קבלת "עיטור המלונאות" על פועלו להצבת חיפה על מפת התיירות ולאור מתן התנופה על ידו לבניית מלונות בעיר, על ידי ועדת העיטורים של ההתאחדות.

בין נימוקי הועדה לבחירה ביהב לעיטור היוקרתי נמסרו מספר סעיפים, ביניהם: "פעילות רבה להגברת ההכרה הציבורית בחשיבותה המלונאית והתיירותית של חיפה ולמען פיתוחה ושגשוגה הכלכלי של מדינת ישראל ולהצבת המלונאות במקום גבוה בסולם העדיפויות הכלכלי, הציבורי, החברתי והסביבתי".

עוד התייחסה הועדה לפעילויותיו הספציפיות לקידום התיירות והמלונאות בעיר וציינה את פועלו של יהב בין היתר בשיפוץ כיכר פאריס ושכונת הדר, פתיחת פארק הכ"ט ואצטדיון סמי עופר, חניכת פרויקט מנהרות הכרמל והמטרונית, פעילותו לשיקוע חלק ממסילת הרכבת העוברת בעיר ועוד שלל פעילויות למיתוגה של בירת הכרמל.

במהלך כעשור בו מכהן יהב כראש עיריית חיפה נבנו בעיר 8 מלונות חדשים לצד 50 פרוייקטים מלונאים שונים מצויים בתהליכי הקמה. בנוסף ייפתחו ב-2014 שני קמפוסים חדשים למקצועות המלונאות והתיירות באוניברסיטת חיפה. "אין ספק כי פעולותיו המבורכות של יהב לקידום התיירות בעיר ראויות לציון לשבח", הוסיפה וסיכמה ועדת העיטורים של התאחדות המלונות.

יהב עצמו לא נותר אדיש לבחירה בו והתייחס להשקעתו בקידום ענף המלונאות בחיפה. "כיום נבנים מעל ל-50 מלונות בחיפה וזה חסר תקדים במושגים ארצ-ישראליים. הקמנו גם חברת צימרים עירונית עם 150 חדרי אירוח כדי לגשר על הפער בין ההיצע לביקוש. אנחנו מייבאים פסטיבלים עולמיים ויוצרים אירועים חיפאיים מקוריים עם פעולות רבות בתחום התרבות, הקולנוע והבידור. אין סיבה שאנשים ינפשו בירושלים או בתל אביב ולא בחיפה". 

עוד הוסיף יהב כי "התפשטות המלונות היא האות הטובה ביותר בשבילנו כעיר למאמצים הכבירים של העשור האחרון בו הצלחנו לשנות את תדמית העיר בכל מה שקשור לאיכות סביבה וחיים, תרבות וכמובן כפועל יוצא מכך גם של תיירות".

ועידת המלונאים תתפרש השנה על פני יומיים (16-17/12) ותכלול את בכירי תעשיית המלונאות והתיירות, לרבות שר התיירות, עוזי לנדאו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: