אא

עדכון מצב מתאילנד: ירידה בכמות ההפגנות

דיווח לשכת התיירות התאילנדית: למרות ההפגנות והמתיחות הגוברת במדינה כתוצאה מעימותים בין מאות אלפי אזרחים לכוחות המשטרה המקומיים, נרשם דווקא שיפור בגזרת התיירות. "פרט לקושי להשיג מונית לשדה התעופה, הכול כשגרה"

|| ||

בעקבות אירועי הפגנות הענק והכאוס השוררים בתאילנד מזה למעלה משבוע מפרסמת היום (שלישי) לשכת התיירות התאילנדית בישראל מסמך מפורט ובו עדכון מצב באשר למתרחש במדינה.

על פניו נדמה כי חרף ההסלמה בעימותים בין המפגינים לכוחות המשטרה התאילנדיים ועלייתם לכותרות בכלי התקשורת ברחבי העולם, נראה כי דווקא בגזרת ענף התיירות המצב משתפר, זאת לאור ירידה בכמות ההפגנות הפוליטיות בבירה, בנגקוק. 

על אף אירוע נקודתי ביום ראשון שכלל סגירת קניון במרכז העיר בשל ההפגנות, מבהירים גורמים בלשכה כי כלל מוקדי הבילוי והשופינג בבנגקוק פתוחים לרבות חיי הלילה בדמות המועדונים והבארים שממשיכים לקלוט בליינים רבים. 

מדיווח לשכת התיירות התאילנדית עולה כי כי גם מחוץ לבנגקוק המצב שקט כאשר כלל האיים בדרום ו/או איזורי התיירות בצפון תאילנד פתוחים וכך גם קווי התעופה והרכבות.

נציג לשכת התיירות התאילנדית בישראל, דב קלמן הוסיף להרחיב בנושא בטענה כי מבדיקת שערכה הלשכה לא הורגש כל שינוי בקצב ההזמנות ולא נרשמו ביטולים כתוצאה מהאירועים.

"הדבר היחיד שמזכיר לתיירים את הסכסוך הפוליטי פנימי הינו כמות גדולה יותר של אנשי משטרה ברחובות והקושי להשיג מוניות לשדה התעופה סוברנאבהומי ( Suvarnabhumi) וממנו", סיפר קלמן והוסיף טיפ משלו עבור המטיילים במדינה. "ההמלצה היא לשריין יותר זמן על מנת להגיע מ/אל שדה התעופה במונית או לנסוע ברכבת המהירה לעיר במרחק של כ-15 דקות".

ממשרד החוץ נמסר כי נכון לשעה מועד כתיבת שורות אלו לא קיימת אזהרת מסע עבור המטיילים לתאילנד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: