אא

מחליפה קידומת: מלכת היופי הגיעה לרימונים

ילנה ראלף שהוכתרה לפני שמונה שנים כמלכת היופי הגיחה בסוף השבוע למלון רויאל רימונים ים המלח לטובת צילומים לקמפיין עבור רשת המלונות. על הדרך הספיקה גם לחגוג את יום הולדתה ה-30

 צילום: מנחם רייס צילום: מנחם רייס
איזה יופי. מלון רויאל רימונים ים המלח לבש חג בסוף השבוע האחרון. המאורע המרגש: הגעתה של מלכת היופי לשעבר, ילנה ראלף למלון לצורך חגיגות יום הולדתה ה-30. האחרונה לא הסתפקה בירידה לאזור למטרות נופש אלא גם הגיעה לעבוד. האחרונה שימשה כפרזנטורית של רשת מלונות רימונים והצטלמה במשך שעות ארוכות למגוון סשנים ברחבי המלון, לרבות בצילומים בבריכה. ראלף הגיעה בנוסף למלון כשהיא מלווה באימה. השתיים זכו לסוויטה מלכותית שכללה בין היתר שמפניה, פירות, שוקולדים ועוד הרבה פינוקים.

ענת אהרון סמנכ"לית השיווק של רשת מלונות רימונים ומנכ"ל המלון עופר שטרית הפתיעו את ראלף בצילומים עם עוגת יומולדת ענקית, בלונים ומתנה שווה במיוחד: חופשה באחד מבתי המלון של הרשת.

ראלף סיפרה לצוות שהיא נמצאת כעת בזוגיות חדשה עם איש העסקים סיימון גלפר איתו היא מתגוררת בתל-אביב. כמו כן סיפרה שהיא מעצבת תכשיטי יוקרה תחת השם "ראלף" כחלק מחברה הממוקמת בבורסת היהלומים ברמת גן.

ילנה ראלף חוגגת יום הולדת עם סמנכ"לית השיווק, ענת אהרון

חדשות תיירות פספורטניוז - ילנה ראלף בקמפיין לרשת רימוניםחדשות תיירות פספורטניוז - ילנה ראלף בקמפיין לרשת רימונים
ילנה ראלף. צילום: מנחם רייס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: