אא

היום: עתיד אי.די.בי תיירות יוכרע

מחזיקי האג"ח יסיימו הבוקר את הצבעתם בה יכריעו האם לבחור בהצעת אלשטיין - בן משה או לחלופין בזו של גרנובסקי, דנקנר והאחים נקש. הבחירה תכריע לאן מועדות פניה של קבוצת התיירות והאם בסופו של יום היא אולי תירכש דווקא על ידי אל על

| |

יום גורלי באי.די.בי. היום (ראשון) יסיימו מצביעי האג"ח של אי.די.בי את הצבעתם ולמעשה יכריעו לא רק את גורל החברה, אלא גם בשאלה לאן מועדות פניה של חטיבת התיירות בקבוצה (אי.די.בי תיירות).

עוד בטרם הסתיימה ההצבעה מסתמן כי נוחי דנקנר יאבד את השליטה שהייתה לו בחברה, כאשר בשלב זה מחזיקי האג"ח מעדיפים את ההצעה של קבוצת אדוארדו אלשטיין ו-"אקסטרה הולדינגס" של מוטי בן משה. בסיטואציה שכזו קבוצת אלכס גרנובסקי ונוחי דנקנר יחד עם האחים נקש לא תזכה בחברה.

למעשה בחירתם של משקיעי האג"ח תשפיע גם קבוצת התיירות כולה, זאת מהסיבה כי במידה והמשקיעים יבחרו בהצעתו של אלשטיין, אזי ברור כי חברות התיירות תעמודנה על המדף למכירה.

בקונסטלציה שכזו התוכניות למיזוג בין ארקיע וישראייר ירדו לטמיון והאחרונה תעמוד למכירה. אפשרות נוספת אשר עולה בתקופה האחרונה מדברת על אפשרות שחברת אל על תרכוש את ישראייר ודינזהאויז תעמוד למכירה בפני עצמה.

השלכות נוספות למהלך מכירה אופציונלית של ישראייר ייאלץ את רויאל ג'ורדניאן למצוא אכסניה חדשה, אפרים פורטיס השותף ומנכ"ל "אופן סקיי" יצטרך להחליט האם הוא מוציא את המנגנון המאפשר לו לרכוש מאה אחוזים בחברה ומהי המשמעות מבחינת הסדר בעלי האג"ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: