אא

החל מהחודש: טיסה שבועית בין קייב לאילת

במסגרת קידום היחסים בין אוקראינה לישראל מסר יו"ר ארגון התיירות האוקראיני ALTU, אלכסנדר נוסינובסקי את הבשורה המרעישה. המשמעות: צפי לגידול בתנועת התיירים לאילת בשנה הבאה

| |

מאוקראינה באהבה. החל מסוף החודש הקרוב (דצמבר) תושק לראשונה טיסת שכר ישירה בין קייב לאילת, כך הצהיר השבוע יו"ר ארגון התיירות האוקראיני ALTU, אלכסנדר נוסינובסקי במסגרת פגש תיירותי שנערך ביום חמישי האחרון במלון דן תל אביב.

נוסינובסקי המבקר בישראל במסגרת כנס "Where Else" המאורגן על ידי משרד התיירות ציין כי קיים גידול תיירותי דרמטי בשנים האחרונות בין אוקראינה לישראל, אותו ייחס להסרת הויזות בין המדינות שתרמה לטענתו לצד פעילותם של סוכני הנסיעות האוקראינים והישראלים לאותה נסיקה תיירותית. מסיבה זו ועוד הוחלט להרחיב את הפעילות התעופתית בין שתי המדינות אשר צפויה להביא לגידול נרחב בתנועת התיירים האוקראינים לעיר הדרומית. טרם נמסר אודות החברה שתפעיל את הקו.

במהלך המפגש שנערך גם בהשתתפותו של יו"ר לשכת מארגני התיירות הישראלית, שמואל מרום, הכריז האחרון כי הוא בעל תקוות גדולות באשר להמשך הגידול בתנועת התיירות מאוקראינה לישראל בצוותא עם חברי הלשכה הפועלים עם עמיתיהם לצורך הגדלת היקפי התנועה.

בסיום המפגש הביעו הצדדים הסכמה לחתום על הסכם לשיתוף פעולה ולבצע מספר תוכניות משותפות לפיתוח התיירות האוקראינית לישראל. 

מנתוני לשכת התיירות האוקראינית עולה כי במהלך 2013 ביקרו בישראל 140 אלף מבקרים (מתוכן 110 אלף תיירים), כאשר הצפי לקראת 2014 חוזה מספר גבוה עוד יותר בתנועת התיירות הנכנסת לישראל, לרבות ממחוזות כמו לבוב וויניצה שיחוברו החל מ-2014 בטיסה ישירה לתל אביב.


קייב. התחממות תיירותית ביחסים בין ישראל לאוקראינה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: