אא

פסטיבל "החג של החגים" נפתח בחיפה זו השנה ה-20

אירועי הפסטיבל נפתחים בימים אלו וימשכו במהלך ארבעה סופי שבוע הבאים. הפסטיבל יתקיים בוואדי ניסנאס, בבית הגפן, במושבה הגרמנית ובעיר התחתית

|| ||

פסטיבל "חג החגים" נפתח בימים אלו ויהיה פתוח במהלך סופי שבוע של חודש דצמבר. הפסטיבל, שביוזמת בית הגפן, עיריית חיפה ומרכז התרבות היהודי ערבי, מתמקד במטרה של חשיפה וטיפוח הכבוד ההדדי והסובלנות באמצעות אומנות.
במהלך הפסטיבל, מציגה חיפה את את יחסי השכנות הטובה של כל הדתות והעדות בעיר. עשרות אלפים מגיעים להשתתף באירועי הפסיטבל ולבלות בחגיגת התרבות באירועי אומנות, מוסיקה, מופעים שונים, קונצרטים, ירידים והאוכל הים תיכוני המשובח.
הפסטיבל הוא בחסות נירלט אשר סיפקה ליטרים של צבעים רבים בין היתר לשיפוץ תיאטרון בית הגפן ולשיפוץ קירות במתחם הפסטיבל בוואדי ניסנאס, העיר התחתית והמושבה הגרמנית, וכמו כן גם לשיפוץ יצירות ה"מוזיאון ללא קירות" המשמש פלטפורמה להצגת שיתוף הפעולה בין אומנים יהודים וערבים בוואדי ניסנאס. לדברי שיר זכאי, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עיסקי בנירלט: "נירלט כחברת צבע מתקדמת ומובילה בישראל, רואה בשת"פ זה כחלק מהמעורבות בקהילה ואנו שמחים לקחת חלק בשיפוץ וצביעת המתחם".
המוזיאון הציג במהלך השנים 800 יצירות של 500 אומנים וכיום מוצגת בו תערוכה קבועה של כ-60 עבודות. בתערוכה יוצגו צילומים שצולמו במהלך השנים את הפרוייקט המיוחד "מוזיאון ללא קירות". התערוכה היא באוצרות של ד"ר טל בן צבי, יעלה חזות וליאן סייד וישתתפו בה הצלמים וואל עווד, יאסמין חוג'יראת, מיקי קרצמן, אלדד רפאלי, ורד אדיר, צביקה רוגר ואברהם אילת.
הפסטיבל כאמור יהיה פתוח במהלך חודש דצמבר למשך כל סוף שבוע מחמישי עד שבת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: