אא

הערכה: חברות התיירות של אי.די.בי יוצעו למכירה

לאחר שמחזיקי האג"ח של אי.די.בי העדיפו את הצעת אלשטיין-בן משה על פני זו של גרנובסקי-דנקנר והאחים נקש, נראה שקבוצת התיירות עומדת בפני רעידת אדמה שתגרום למכירת כל אחת מהחברות. על המדף: דיזנהאוז, ישראייר ואופן סקיי

| |

רעידת אדמה באי.די.בי תיירות, זאת לאחר שנוחי דנקנר איבד את השליטה שהייתה לו בחברה עם העדפת מחזיקי האג"ח את ההצעה של אדוארדו אלשטיין ואקסטרה הולדינגס של מוטי בן משה, על פני ההצעה של אלכס גרנובסקי ונוחי דנקנר יחד עם האחים נקש.

למעשה הבחירה של מחזיקי האג"ח תגרום לטלטלה לקבוצת התיירות שככל הנראה לא תעניין את בעלי הבית החדשים שעוד צריכים את אישורו של בית המשפט ביום ראשון הבא.

במקרה שכזה כלל התוכניות למיזוג ארקיע וישראייר ירדו לטמיון והאחרונה תעמוד למכירה. האפשרות בסיטואציה שכזו היא שאל על תנסה לרכוש אותה וזאת עוד מבלי לקחת בחשבון את העובדה שבמידה והחברה תקבל החזר על הוצאות ביטחון היא הייתה יכולה לסיים את הרבעון הנוכחי עם רווח של 8 מיליון דולרים (!)

דיזנהאוז תעמוד כחברה בפני עצמה, רויאל ג'ורדניאן כבר עברה ללא קשר לידיים חדשות של מיקי אזולאי מאיילה והשאלה היחידה נותרהה לגבי אופן סקיי, חברה נוספת השייכת לחטיבת התיירות של אי.די.בי וכזו המייצרת רווחים. באשר אליה הכול תלוי בצעדיו של המנכ"ל ואחד השותפים, אפרים פורטיס המחזיק ב-31 אחוזים.

למעשה החל מהבוקר מדובר במציאות חדשה עבור כל קבוצות התיירות שככל הנראה עתידות להתפרק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: