אא

אלי גונן בכנס שדרות: "צריך להתארגן מיד ליום שאחרי המלחמה".

נשיא התאחדות בתי המלון ציין עוד בכנס המעסיקים הנערך בשעה זו בשדרות "גם במהלך מלחמת לבנון השנייה התיירות הנכנסת קרסה. אין סיבה שתעשיית התיירות לא תשתקם במהירות גם הפעם. העניין תלוי ועומד בהכנות ליום שאחרי המלחמה".

Shutterstock Shutterstock

בכנס המעסיקים בשדרות , נאם בשעה האחרונה אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל ואמר כי: "ישנה פגיעה בתיירות הנכנסת לישראל. את היקפיה המדויקים נוכל לאמוד בשבועות הקרובים.


עם זאת, תעשיית התיירות הישראלית היא למודת משברים ומלחמות והוכיחה בעבר יכולת התאוששות בלתי רגילה. גם במהלך מלחמת לבנון השנייה התיירות הנכנסת קרסה. כאשר המדינה יצאה בקמפיינים שיווקיים כחצי שנה אחרי תום הקרבות תנועת התיירות הנכנסת לישראל - החלה להשתקם.


ואכן, בזכות הפעילות השיווקית, שנת 2007 היתה שנה של חזרה להיקפי התיירות שלפני המלחמה, ואילו שנת 2008 הייתה כבר שנה מצויינת. תעשיית התיירות הובילה את הצמיחה במשק וצירפה במהלך השנתיים הללו עשרות אלפי עובדים חדשים למעגל התעסוקה".


"אין סיבה", טען גונן בכנס, "שתעשיית התיירות לא תשתקם במהירות גם הפעם. העניין תלוי ועומד בהכנות ליום שאחרי המלחמה. תנו לנו את הכלים הנכונים לכך – קרא לממשלה. אם הפעם לא נבזבז את הזמן, ונתארגן למתקפת שיווק ליום שאחרי המלחמה – נמזער למינימום את הנזקים ממנה ונמנע מפיטורים המוניים".


בכנס המעסיקים בשדרות אמור להופיע בקרוב בפני המעסיקים ראש הממשלה, אהוד אולמרט. לפניו נאם שר הביטחון, אהוד ברק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: