אא

זוכרים את נובמבר: שיא כל הזמנים לתיירות הישראלית

במשרד התיירות מדווחים על עלייה מרשימה של 15 אחוזים בכניסות תיירים ומבקרים לישראל במהלך החודש האחרון שהסתכמו ב-306 אלף בני אדם. מתחילת השנה ביקרו בישראל כ-3.3 מיליון תיירים בדומה לתקופה המקבילה אשתקד

|| ||

חודש נובמבר מאיר פנים לתיירות הישראלית. עלייה מרשימה של 15 אחוזים נרשמה בכניסות התיירים והמבקרים לישראל במהלך החודש החולף והסתכמה בכמות של כ-306 אלף תיירים, כך עולה מדו"ח שמפרסם היום (שלישי) משרד התיירות.

במשרד מגדירים את הנתונים כשיא כל הזמנים המבוססים על מאמץ שיווק איכותי ופיתוח שווקים חדשים לצד שימור ותיקים. סך שימור התמורה לתיירות המשק הישראלי מסכמת על פי המשרד בעשרות מיליארדי שקלים בשנה.

דרך האוויר נרשמו בנובמבר האחרון 220 אלף כניסות (19%+ בהשוואה לנובמבר 2012), 36 אלף דרך היבשה (7%-) וכ-38 אלף כניסות דרך מסופי הכניסות מירדן וטאבה.

במשרד התיירות מעריכים כי שנת 2013 תסתיים עם עלייה קלה במספר המבקרים בהשוואה ל-2012 ובכך תמשיך את העלייה ההדרגתית, זאת על אף שלל אתגרים עימם נאלץ הענף להתמודד בשנה החולפת כדוגמת השלכות מבצע "עמוד ענן" והתמודדות עם תקציב המדינה.

שר התיירות, עוזי לנדאו התייחס לנתון המרשים וסיפק הצהרה מלאת תקווה. "התיירים ממשיכים להגיע מכל רחבי העולם במספרים הולכים וגדלים ומצביעים על ישראל כיעד בטוח ואטרקטיבי".

עוד הוסיף לנדאו כי "בחירת התיירים בסגנונות האירוח השונים מובילה לפיזור ההכנסות מתיירות על פני כל שכבות האוכלוסייה. משרד התיירות מברך על העלייה בתיירות לארץ וימשיך לפעול במרץ להגדלת מספר התיירים גם בשנה הבאה".

מתחילת השנה נרשמו כ-3.3 מיליון כניסות תיירים ומבקרי יום המהווים נתון כמעט זהה לתקופה המקבילה ב-2012. 


תל אביב 2013. נתון שיא לתיירות הישראלית. צילום: דנה פרידלנדר, משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: