אא

החורף כאן: נתב"ג פועל כשגרה

הסערה הפוקדת את רחבי הארץ החל משעות הלילה טרם הובילה לעיכובים או שיבושים בטיסות. נכון להבוקר כלל ההמראות והנחיתות הגיעו בזמן. כלל טיסות הפנים לאילת הועברו משדה דב לטרמינל 1 בנתב"ג. רש"ת: בנתב"ג הכול כבשגרה. מבקשים מהמגיעים לשדה לנסוע לאט ובזהירות"

|| ||

מדינת ישראל לובשת חורף. החל מהלילה פוקדים את רחבי הארץ גשמים עזים המלוות ברוחות חזקות ושלג בצפון. אולם על אף הסערה נדמה כי עד עתה קברניטי ענף התעופה יכולים לנשום לרווחה. לפי שעה לא נרשמו איחורים או אירועים חריגים בנמל התעופה בן גוריון לרבות טיסות הבוקר שיצאו כולן בזמן וללא עיכובים.

כזכור אתמול תוגברו מערך צוות העובדים בנתב"ג לצורך טיפול בנוסעים ובמטוסים. בנוסף נמנעה כל פעילות נלווית שאיננה ייעודית לצורך הטיפול השוטף במטוסים לרבות פינוי כלל הציוד המבצעי מרחבות המטוסים.

כמו כן הודיעו אתמול בחברות ישראייר וארקיע על העברת כלל טיסותיהן עד להודעה חדשה (המראות ונחיתות) לטרמינל 1 שבנתב"ג במקום שדה דב. 

מרשות שדות התעופה נמסר הבוקר כי "בנמל התעופה בן גוריון הכול כבשגרה, כלה גם בשדה דב, חיפה וראש פינה. על פי החלטות חברות התעופה המסחריות כלל הטיסות הפנים ארציות לאילת יוצאות מטרמינל 1 בנתב"ג. אנו מבקשים מהנוסעים והמגיעים לשדה לנסוע לאט ובזהירות על מנת להגיע בשלום לטיסות".


תמונת מכ"ם הגשם במרכז התיאום בנתב"ג. צילום: דוברות רש"ת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: