אא

סופ"ש לבן: נתב"ג ומלונות ירושלים מתמודדים עם הסופה

בשדה התעופה הלאומי הופסקו הבוקר ההמראות והנחיתות לפרק של זמן של כשעה אך חודשו וכעת פועלות כשגרה. בינתיים, במלונות ירושלים מתמודדים עם כמויות השלג הגדולות שנערמו בעיר. צפו בתמונות

|| ||

אחת הסערות החזקות שידעה מדינת ישראל בעשור האחרון פוקדת את רחבי המדינה ב-48 השעות האחרונות ומשליכה גם על ענף התעופה והתיירות. בעוד מראות השלג הלבנים מצליחים לרגש את התיירים ואזרחי ישראל לטובת ביקור באתרים מושלגים בחרמון, צפת וירושלים, הרי שבכל הקשור לאנשי נתב"ג, התקווה היא רק לעבור את הסערה בשלום. 

הבוקר הודיעו בהנהלת שדה התעופה הלאומי על הפסקת ההמראות והנחיתות לפרק של זמן כ-40 דקות בעקבות עננות כבדה וגשם זלעפות שירד באזור הנמל. כן הופנו שני מטוסים של חברות "בריטיש איירווייס" ו-"וויז אייר" שהיו בדרכם ישראל לשדה חלופי בלרנקה. כעת חזר נתב"ג לשגרה ופעילות המטוסים מתקיימת כסדרה.

מרשות שדות התעופה נמסר כי: "מאז החלה המערכת החורפית מקיים מנהל נמל התעופה הערכת מצב שוטפת עם הגורמים המבצעיים, מגדל הפיקוח ומרכז התיאום. שמואל זכאי, מנהל נתב"ג התייחס גם הוא לסערה והוסיף. "גם במערכת קיצונית של מזג האוויר אני גאה בעובדים המסורים שעושים לילות כמים בלהוציא את הטיסות ברמת דיוק מבצעי מעוררת השראה".

חג לתיירות הירושלמית - המלונות בתפוסה גבוהה 

העיר ירושלים נצורה הבוקר (שישי) בעקבות כמויות שלג רבות שנערמו בכבישים המחברים אליה (1, 443), אולם למרות הקור העז המחזה הלבן הנשקף עבור אורחי מלונות עיר הבירה מדובר בסיבה למסיבה. עם תחילת הסופה והיוודע על השלג הצפוי לרדת בירושלים נאלצו מוקדי ההזמנות של המלונות השונים לעבוד שעות נוספות ולהתמודד עם מאות טלפונים של אזרחים שהביעו התעניינות להתארח בעיר המושלגת. התוצאה: תפוסה גבוהה במיוחד במרבית המלונות.

יעקב סודרי, מנהל אזור ירושלים ברשת מלונות פתאל סיפר כי כל מלונות ירושלים נערכו לנוהל שלג וכי נעשתה בדיקה מקיפה של כלל מערכות הניקוז, גנרטורים הסקה ועוד. בלובי המלון יוגשו לאורחים סיידר ותה חם ועוד בחצר יוכלו האורחים ליהנות מפעילויות בניית בובות שלג".

דוד טוקר, סגן נשיא השיווק והמכירות באלרוב מלונות יוקרה מציין כי בשבוע האחרון מיד עם היוודע על עוצמת הסופה העומדת לפקוד את ישראל וכמויות השלג הצפויות לרדת ולהיערם בהרי ירושלים, התקבלו עשרות פניות מצד הישראלים המבקשים לשריין להם חדר לסופ"ש הקרוב".

עוד ציין טוקר כי בשני המלונות נערכו לנוהל שלג ובתוך כך הוקצע רכב חירום שיעמוד לרשות האורחים. המלון פועל במצבת עובדים מלאה לאחר שנעשתה בקפידה של מערכות הניקוז, החימום וההסקה".


הנוף הלבן המשקיף מהסוויטה הנשיאותית במלון המלך דוד י-ם. צילום: רן בר 


טיול ברכבי שטח בגולן. צילום: מרכז מידע תיירות גולן


צילום: מרכז מידע תיירות גולן


טורבינות רוח. צילום: מרכז מידע תיירות גולן


מפל סער זורם. עוד לא בשיאו, אבל כבר זורם. צילום: מרכז מידע תיירות גולן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: