אא

רוני פיבקו: "עמי פדרמן צריך להמשיך כנשיא התאחדות המלונות"

ממלא מקום נשיא ההתאחדות לוקח צד ברור בבחירות בין פדרמן לאלי גונן ואומר: "כל מלונאי אחראי שהתעשייה חשובה לו ייבחר גם הוא בעמי"

| |

רוני פיבקו, ממלא מקום נשיא התאחדות המלונות, לא חושש. ערב הבחירות לנשיאות הודיע האחרון כי הוא תומך בעמי פדרמן בבחירות הקרובות מול קודמו בתפקיד, אלי גונן, מתוך אמונה כי הוא האיש אשר צריך להמשיך לכהן בתפקיד הנשיאות.

כאמור ערב הבחירות לתפקיד, נראה כי העסק בין הצדדים מתחמם. פיבקו מצידו התייחס בשיחה עם "פספורטניוז" למערכת הבחירות הקרובה ואמר. "בשלוש השנים האחרונות בהן עבדתי בצמוד לעמי פדרמן, כסגנו וכממלא מקומו למדתי להכיר אותו היטב ועוד יותר מכך להכיר את החשיבות העצומה שיש לו לתעשייה שלנו.

עמי מקדיש את עיקר זמנו, מרצו וחילו לעשייה מלונאית בהתנדבות מלאה. לא רבים מסוגלים לכך, על כן מעטים הם אישי הציבור אשר עיקר זמנם קודש לעשייה התנדבותית, תהא זו אשר תהא. למלונאי ישראל חשוב לבחור בנשיא העושה לילות כימים למען קידומה של תעשיית המלונאות הישראלית ופיתוחה. זאת ועוד, יכולים אנו להיות סמוכים ובטוחים כי עמי פדרמן, שהוא מבעליה של רשת מלונות ותיקה, יוכל למלא את תפקידו לאורך קדנציה מלאה ולהתמסר לעשייה מלונאית התנדבותית, ללא כל הפרעה או קושי מקצועי ותעסוקתי".

עוד הוסיף פיבקו לנקוב בהישגיו של פרדמן בקדנציה החולפת כמו ביטול כוונת הממשלה להטיל מע"מ על תיירים, חידוש פעילות המרכז לקידום מקצועי, ביטול הצורך במפעיל חדר כושר במלונות, קבלת החלטת הממשלה בדבר אימוץ המלצות ועדת בר ניר להוזלת הנופש בישראל, סיום המאבק לפתיחת השמים ויצירת תוכנת לומדה לקידום המקצועיות והשירות".

פיבקו מסיים את דבריו תוך אמירה ברורה וקריאה אישית לעמיתיו המלונאים. "אני חושב שכל מלונאי אחראי שהתעשייה חשובה לו יבחר גם הוא בעמי למען המשך העשייה וההצלחה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: