אא

ראש עיריית הרצליה: "לפעול מיידית לסגירת שד"ת בעיר"

יממה לאחר התרסקות המטוס הקל בסמוך למסלול ההמראה בשדה התעופה בעיר, קורא משה פדלון לסגור את השדה לאלתר. "רק באורח נס התאונה לא גבתה חיי אדם". עוד הוסיף: "זוהי הוכחה נוספת לכך שהשדה מהווה סכנה ברורה ומוחשית. יש להקדים תרופה למכה ולסגור אותו מיידית"

|| ||

קצת יותר מ-36 חלפו מאז התרסק אתמול (ראשון) המטוס הקל בסמוך למסלול ההמראה בשדה התעופה בעיר הרצליה. לאחר שאנשי משרד חוקר התעופה הראשי החלו בתחקור האירוע, התבטא היום (שני) ראש העיר, משה פדלון בהתייחס לאירוע הבטיחות החמור ואמר: "התרסקות המטוס הקל אינה פעם ראשונה שאירוע כזה קורה במקום והיא הוכחה נוספת לכך ששדה התעופה מהווה סכנה ברורה ומוחשית".

פדלון המשיך במונולוג נחרץ במסגרתו סירב לעבור לסדר היום על אירוע הבטיחות החמור שהתרחש אתמול (ראשון) בסמוך למסלול ההמראה בשדה התעופה שבעיר וכלל את התרסקות המטוס הקל מסוג "ססנה-152".

כזכור, צוות הטייסים ששהה על המטוס יצא בנס כשהוא סובל מפציעות באורח קל בלבד, אולם את ראש העיר זה ממש לא מנחם. 

"רק באורח נס התאונה לא גבתה חיי אדם, אך אסור לחכות שזה יקרה", התריע פדלון בקריאה נחרצת אותה שיגר לשר התחבורה, מנהל התעופה ורשות שדות התעופה, באשר לסגירתו של שדה התעופה. "יש להקדים תרופה למכה, כלומר, לסגור אותו באופן מיידי".

עוד הוסיף פדלון לשפוך את זעמו בנושא וציין כי "עיריית הרצליה רואה בחומרה רבה את כל הפעילות המתרחשת בשדה התעופה הממוקם כל כך קרוב לאזורי מגורים. השדה מהווה מטרד לאיכות החיים של תושבים רבים ועצם קיומו עוצר את ההתפתחות האורבנית בעיר".

דובר אגודת התעופה הכללית, מוטי שוימר הגיב בזעם לדבריו של פדלון ומסר בתגובה: "חשוב להדגיש כי מאז תחילת פעילותו של שדה התעופה הרצליה מעולם לא נפגע תושב על הקרקע כתוצאה מן הפעילות התעופתית ועל כן הטענות התמוהות והמבהילות אודות "סכנה ברורה ומוחשית" הנובעת מהשדה אינן ברורות לנו".

עוד הוסיף שוימר כי: "אנחנו מתנגדים להפחדת הציבור מטרה לשרת אינטרסים נדל"ניים. מצער אותנו שראשי הערים הרצליה ורעננה נוקטים בגישה פופוליסטית במקום לקרב את תושבי העיר לענף התעופה בישראל בכלל ולשדה התעופה בהרצליה בפרט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: