אא

היום: גיליון ענק של "פספורט-הוטלס" לקראת ועידת המלונאות השנתית

מהדורה חגיגית ומיוחדת בת 32 עמודים תיערך בהשתתפות הרשתות ובתי המלון המובילים בישראל ותכלול כל מה שרציתם לדעת על הענף החל מכתבות מקיפות, ראיונות, מתכוני שפים של מלונות נבחרים ואף תשחץ נושא פרסים

| |

החל מהיום (שלישי) משיק עיתון "פספורט" מהדורה חגיגית ומיוחדת לרגל ועידת המלונאים השנתית הנערכת במלון הילטון תל אביב. הגיליון "פספורט-הוטלס" הינו בעל נופך ייחודי בענף המלונאות הישראלי וכולל ראיונות עם מנכ"לים ובכירים בענף לצד כתבות תדמית אודות מלונות ישראל מצפון ועד דרום.

הגיליון המהודר הינו בן 32 עמודים ויכלול בנוסף סקירה מקיפה של כל אחת מרשתות המלונות והמלונות היחידים המופיעים מטה, מתכוני שפים מובילים בענף ואף תשחץ נושא פרס שווה במיוחד.

את העיתון עצמו ניתן יהיה לקבל מחר (שלישי) במלון הילטון תל אביב המארח את הועידה בין השעות  08:30 בבוקר ועד ל-15:00 אחה"צ או בבקשה לדיוור ישיר במייל שכתובתו: [email protected].

רשימת המלונות המשתתפים בגיליון: אורכידיאה, אטלס, גרנד הוטלס, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, טמרס, ישרוטל, מלון מצפה הימים, סי הוטלס, מלון פסטורל כפר בלום, פרימה, פתאל, קיסר-פרימייר, קלאב הוטל, קראון פלאזה, ריץ קרלטון ורימונים.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: