אא

פדרמן מוכן לקרב על הנשיאות: "מתכוון להמשיך לשרת את המלונאים נאמנה"

נשיא התאחדות המלונות מתייחס בראיון מיוחד ל-"פספורטניוז" להתמודדות מול אלי גונן ועל הדרך הספיק אפילו לשלוח עקיצה ליריבו. "כל מי שעוקב אחר הנעשה בהתאחדות בשלוש השנים האחרונות מבין את ההבדל לעומת מה שהיה כאן לפניי"

| |

יום הבוחר, גרסת התאחדות המלונות הישראלית דצמבר 2013. בעוד פחות מ-24 שעות יכריעו קברניטי הענף מי יזכה לכהן בתואר נשיא ההתאחדות בשלוש השנים הקרובות. האם יהיה זה הנשיא המכהן עמי פדרמן או שמא קודמו בתפקיד, אלי גונן אשר מעוניין להחזיר מבחינתו עטרה ליושנה ולחזור לכיסאו משכבר הימים בלשכה שברחוב המרד 29 בתל אביב.

רגע לפני מעמד הבחירות התייחס פדרמן בשיחה עם "פספורטניוז" לדו קרב תוך הצגת הישגיו בתפקיד בקדנציה החולפת. "אני חושב שבסך הכול השנים האחרונות היו טובות עבור ציבור המלונאים", הבהיר פדרמן. "אלו שנים שלא היו כמותם עבור הענף שלנו כבר זמן רב. הבעיה מבחינתנו הייתה ונותרה הקיפאון בתיירות והראייה במלונאות כפרה חולבת שניתן לנצלה לצורך מיסוי. בכך אנחנו מפסידים את ייעודה העיקרי כמי שמסוגלת להפוך מחוללת הכלכלה הישראלית וחבל".

מהו לטעמך ההישג העיקרי בו הצלחת עד היום בתפקיד?

"סביר להניח שהרוב יחשבו שמדובר בביטול הכוונה להטיל מע"מ על תיירות, אבל אם אני צריך לשים את האצבע על גולת הכותרת שלי שגרמה לי להיות מאוד גאה היא דווקא ההקמה של ועדת בר ניר להוזלת הנופש בישראל שהוקמה מתוך דרישה שלנו בהתאחדות ולמסקנותיה שנותנות תקווה להפחתת העול הכספי על מלונות ישראל".

כשנשאל מדוע לטענתו הינו ראוי להמשיך לקדנציה שניה בתפקיד על חשבונו של קודמו בתפקיד, אלי גונן, הבהיר האחרון תוך שליחת עקיצה ליריבו כי "כל מי שעוקב אחר הנעשה בהתאחדות המלונות בשלוש השנים האחרונות יכול לראות מה נעשה ולקבל את הכלים הראויים לשם השוואה על מנת לבחון את ההבדל לעומת מה שהיה כאן לפניי. אני רוצה להאמין שציבור המלונאים יקבל את ההחלטה הנכונה למען עתיד הענף. עוד אתגרים רבים ניצבים לפנינו".

את תגובתו של אלי גונן לא ניתן היה להשיג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: