אא

אירוח בזק במלון המלך דוד בירושלים

מלון המלך דוד בירושלים אירח בתוך יממה את נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ו- 5 שרי החוץ הבכירים באירופה, שהגיעו לארץ בעקבות מבצע עופרת יצוקה.

Shutterstock Shutterstock
ביום ראשון השבוע קיבל חיים שקדי, מנכ"ל מלון המלך דוד בירושלים, הודעה דחופה על בואן המיידי של שתי משלחות מאירופה: משלחת מצרפת, בראשות הנשיא סרקוזי ושר החוץ ברנרד קושנר, ומשלחת נוספת של 4 שרי חוץ אירופאיים מטעם האיחוד האירופאי: שר החוץ השבדי, קארל בילט, שליח האיחוד למזרח התיכון, חווייר סולנה, שר החוץ הצ'כי, קארל שוורצנברג, ושרת החוץ לשעבר של אוסטריה, בניטה פררו וולדנר.

המלון התבקש להכין לצורך הביקור 140 חדרים, ביניהם כל קומת הסוויטות אשר שירתה את ראשי המשלחת. הנשיא סרקוזי לן בסוויטה המלכותית ושר החוץ קושנר לן בסוויטה הנשיאותית.

צוות המלון עבד כמרקחה על מנת לספק את דרישותיהם של כל חברי המשלחת וצוות המטבח, בראשות שף המלון, מישל נבט, הכין תפריט מיוחד שכלל מאכלים מקומיים, לצד שניצל, תפוחי אדמה ועוגות תפוחים לטובת חובבי המטבח האירופאי.

במהלך הביקור הגיעו למלון גם טוני בלייר, שליח הקוורטט למזרח התיכון ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אשר ישבו עם שרי החוץ עד השעות הקטנות של הלילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: