אא

והדרת פני זקן: חופשות עם נכדים צוברות תאוצה

מסקר שהוזמן על ידי קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל באירופה ואגן הים התיכון עולה כי למעלה מ-80 אחוזים מהצעירים רואים בעין יפה את רעיון היציאה לחופשה עם הסבים והסבתות

| |

דור הזהב - הגרסה התיירותית. סקר שנערך לאחרונה על ידי קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל מציג תוצאות חיוביות ומפתיעות למדי בהתייחס לקשר שבין דור הצעירים לסבים והסבתות בנוגע לבחירת אופי החופשה משפחתית.

הסקר שנערך באמצעות מדגם של למעלה מ-2,500 צעירים מיבשת אירופה ואגן הים התיכון (איטליה, פורטוגל, ספרד, צרפת, טורקיה וישראל) חושף את השוני בין שכנים בהתייחס לאופי בחירת החופשות המשפחתיות ובדגש על האפשרות לבחון חופשה משותפת עם דור הסבים והסבתות.

כ-70%‎ מהצעירים העידו כי יש להם קשר חיובי עם הסבים והסבתות ויותר משליש ציינו כי קשר הזה '"נחלש" מאז התבגרו. נתון מרתק נוסף מעיד כי מעל מחצית מהנשאלים ציינו כי הם מעוניינים לטפח מחדש את הקשר ההדוק שהיה להם בעבר עם הסבים והסבתות.

ככלל, הצעירים מכל המדינות ציינו כי הם רואים בדור הסבים והסבתות שלהם כחלק מהותי וחשוב ביחידה המשפחתית, ובמיוחד בישראל (92%) למעט בטורקיה, שם תחושה זו מאפיינת פחות ממחצית מן המשתתפים. אותה תופעה מתרחשת בייחוד באיטליה, שם 70%‎‎ מהנשאלים הדגישו שכילדים, הסבים והסבתות שלהם נחשבו לחלק מהיחידה המשפחתית ואולם מצב זה התמיד רק בקרב 43%‎‎ מהם בבגרותם.

בנוסף מעל מחצית מהצעירים הביעו עניין בארגון חופשה משותפת עם הסבים והסבתות (צרפת ואיטליה), שיעור העולה עד קרוב ל-60% בקרב הספרדים והפורטוגלים ועולה על 70% בקרב הטורקים. נתונים אלה מדגישים את 'הגילוי מחדש' של הקשרים עם הסבים והסבתות במדינה זו, בקרב דור ה-Y. הנתון המנוגד היחיד מגיע מישראל, שבה ציינו רק 41% מהמשתתפים הצעירים כי ייצאו לחופשה משותפת עם הסבים והסבתות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: