אא

שבה בסערה לבורסה: הילטון גייסה 2.34 מיליארד דולר

רשת המלונות הגדולה בעולם רשמה את ההישג במהלך הנפקתה הראשונה בבורסת ניו יורק מאז חזרתה לשווקים הציבוריים עם השתלטות קבוצת בלקסטון עליה ב-2007. סה"כ נמכרו בהנפקה 117.6 מיליון מניות במחיר של כ-20 דולר כ"א

| |

שבה לבורסה בגדול. רשת הילטון הנחשבת כיום למותג המלונאות הגדול בעולם וכזו אשר ברשותה למעלה מ-4000 בתי מלון ברחבי הגלובוס גייסה בהנפקתה הראשונה בבורסה מאז חזרתה לשווקים הציבוריים עם השתלטות קבוצת בלקסטון (מחזיקה בבעלותה 76 אחוזי שליטה בחברה) עליה ב-2007, סך רווחים מרשים שהסתכם ב-2.34 מיליארד דולר לפי שווי שוק של 21 מיליארד דולר.

יתר על כן, המחיר למניה בהתאם לנתוני ההנפקה הראשונה עמד על כ-20 דולר המהווים את שיא כל הזמנים כמחיר ההנפקה הגבוה ביותר בתולדות ענף המלונאות העולמי. סך הכול נמכרו במהלך ההנפקה 117.6 מיליון מניות.

עם פרסום התוצאות מיהרו לספר גורמים ברשת כי הם מתכוונים להשתמש ברווחי הנטו בסך 1.25 מיליארד דולר מההנפקה לטובת החזר הלוואת ופירעון חובות.

רשת הילטון פועלת בענף המלונאות מזה כמעט מאה שנים (1919) עת הוקמה על ידי קונורד הילטון שהחל את דרכו עם הפעלת בית מלון קטן בטקסס שהפכה במרוצת השנים לאימפריה ולגורם המוביל בתעשיית המלונאות העולמית עם למעלה מ-665 אלף חדרים ב-90 מדינות. בנוסף מפעילה הילטון 76 אתרי נופש ייעודיים לשכבות ממעמד סוציו-אקונומי גבוה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: