אא

בשורה לענף התיירות: איש התיירות דייויד באבאי פותח סניף בישראל

באבאי, שהחל את דרכו בעולם התיירות כפקיד הזמנות ב-"אופיר טורס", מרחיב את אחיזתו בענף באמצעות הסניף ה-15 במספר של החברה שמטרתה להביא תיירות חדשה מרחבי העולם ומהמזרח הרחוק

| |

בשורה מעודדת לתיירות הישראלית. לאחר שפעל בארבעים השנים האחרונות בשווקים הבינלאומיים והצליח בענק, מגיע איל התיירות הישראלי-אנגלי והבינלאומי, דיוויד באבאי, לישראל. המאורע: פתיחת סניף חדש של חברת התיירות הבינלאומית שבבעלותו G2 לישראל.

באבאי (70) החל את דרכו בענף התיירות בישראל כפקיד הזמנות בחברת "אופיר טורס" עד אשר החליט לטוס לאנגליה שם התקדם בסולם הדרגות בדרך להפיכתו לאחד מאנשי התיירות הבכירים והמשפיעים בעולם.

בשנת 1975 את חברת GTA - גליבר שפעלה בשווקים בינלאומיים וזכתה להצלחת ענק במזרח הרחוק אשר סייעה לה בהבאת תיירים לכל העולם. החברה עצמה עסקה בתיירות בינלאומית והשקיעה נמרצות בקידום טכנולוגיה עוד בימי הפקסים וטרום האינטרנט. כן השקיע באבאי בחברה באמצעות פיתוח מערכות הזמנה מקוונות ודואר אלקטרוני אשר הפכו אותה לפורצת דרך בעולם התיירות. 

בסוף 2004 נמכרה החברה על ידי דייוויד באבאי ושותפיו לטרוולפורט - CENDANT תמורת סכום של כ-1.1 מיליארד דולר.

מי שעבד תחת באבאי בזמנו היה איש התיירות מיור כספי ששימש במשך שנים ארוכות כמנכ"ל נתור.

לפני כשנתיים הקים באבאי את חברת G2. בימים אלו מקים באבאי את הסניף ה-15 במספר של החברה אותה מנהל המנכ"ל, ערן בנקל, שהגיע מאשת טורס. 

בכוונת החברה לפתוח סניפים נוספים ברחבי העולם כבר בתקופה הקרובה, כאשר במקביל תחל G2 ישראל לפעול למען הבאת תיירות חדשה לישראל, מטרה לשמה התבטא באבאי כמי שבכוונתו לשים את כובד משקלו וניסיונו רב השנים באתגר. את אותן פעולות אגב מתכוון באבאי לערוך ללא מטרות כלכליות אלא ציוניות גרידא, כך לטענתו. 

החברה פועלת להבאת תיירים מסין, אינדונזיה, מלזיה, טיוואן ויפן. לטענתו של באבאי ישנה דרישה גדולה כבר כיום להגעה לישראל, אולם הסחבת בנושא הוצאת הויזה מקשה לפי שעה על התחלת הפעילות בצורה מאסיבית. כן ציין באבאי כי יש מחסור גדול במדריכים דוברי שפות ארצות המזרח הרחוק, בעיה המצריכה פתרונות דחופים.

בשבוע שעבר נפגש באבאי עם צמרת משרד התיירות במטרה לבחון כיצד ניתן להתגבר על הבעיות הללו תוך עריכת קורסים מיוחדים לדוברי השפות הללו. לטענתו של באבאי כאשר הבעיות תיפתרנה, יבסס סניף G2 ישראל את מעמדו כחברה המובילה בהבאת תיירות ארצה.

"אני לא רוצה שום כסף מהמדינה או תמיכה, רק שיפתרו את בעיות הויזה והמדריכים", אומר באבאי.


מימין לשמאל: אריה גרנות ודייויד באבאי 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: