אא

הישג למשרד התיירות: 17.5 מיליון ש"ח נוספים יועברו לתקציב השיווק

ועדת הכספים של הכנסת אישרה את העברת הסכום הנוסף למשרד התיירות לטובת פעילות תדמיתית ושיווקית של ישראל ברחבי העולם. גורם במשרד בתגובה: "זו בשורה נהדרת. בטוח כי הסכומים ישלשו את עצמם תוך זמן קצר לרווחת הכלכלה הישראלית"

|ים המלח. צילום: איתמר גרינברג |ים המלח. צילום: איתמר גרינברג

סיבה לאופטימיות עבור משרד התיירות. ועדת הכספים של הכנסת אישרה בשבוע שעבר תקציב מורחב לטובת פעילות שיווקית של המשרד ברחבי העולם בגובה 17.5 מיליון שקלים נוספים, צעד שהצליח לעורר בימים האחרונים לא מעט חיוכים בקרב קברניטי הענף הישראליים.

מימוש הכספים יתבצע במספר מישורים אשר יכללו בן היתר: השתתפות מרובה בירידים ותערוכות תיירות, פרסום ושיווק אתרי הנופש והדת לצד בתי המלון בחו"ל, חיזוק תדמית המדינה בזירת האינטרנט והרשתות החברתיות, קמפיינים טלוויזיונים ובעיתונות הכתובה ברחבי העולם ועוד מגוון פעילויות נוספות.

בנוסף מיועד תקציב השיווק גם לסיוע הפקתי עבור סיטונאי תיירות זרים המשווקים את ישראלי כיעד תיירותי ועבור השתתפות בהוצאות פרסום כאלו ואחרות בשורה של כלי מדיה ותקשורת עולמיים. כן מתוקצבת האפשרות להרחיב את קיבולת המושבים בחלק מטיסות השכר לישראל.

במשרד התיירות הגיבו בסיפוק רב לאור ההחלטה על אישור ההקצאה אשר מהווה עבורם הישג מרשים ופורה לאחר תקופה ארוכה עבודה רבה ומאומצת בנושא. "אנחנו מברכים על כך שועדת הכספים השכילה לקבל את ההחלטה הראויה ולהגדיל את תקציב השיווק", סיפר גורם במשרד והוסיף. "אין לנו ספק שהסכומים שהועברו לנו, עוד יכפילו וישלשו את עצמם בעתיד לרווחת התיירות והמלונאות המקומית בפרט והכלכלה הישראלית בכלל".


ים המלח - גם הוא יזכה לחיזוק תדמית בעולם. צילום: איתמר גרינברג, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: