אא

אומר שלום: עמי הירשטיין נפרד מרשת דן

רשת המלונות קיימה אירוע מרגש בנוכחות בעל השליטה, מיקי פדרמן, המנכ"ל הטרי, רפי שדה וכלל מנכ"לי המלונות לרגל סיום תפקידו של המנכ"ל היוצא לאחר 25 שנה. בלט על הצד האמנותי: פבלו רוזנברג

| |

זה שהולך וזה שבא. רשת המלונות אירחה במוצאי השבת אחרון במועדון האומן 17 בתל אביב אירוע חגיגי שזימן מפגש פסגה מרגש בין מנכ"ל הרשת החדש, רפי שדה אשר ייכנס רשמית לתפקיד כבר ביום רביעי הקרוב לבין המנכ"ל היוצא, עמי הירשטיין אשר מסיים כהונה בת 25 שנים בתפקיד. 

האירוע כלל נאומים של שדה, הירשטיין ושל בעל השליטה ברשת, מיקי פדרמן, כאשר על החלק האמנותי של הערב ניצח הזמר פבלו רוזנברג, כאשר את המשך הלילה בילו הנוכחים במסיבת ריקודים מחשמלת עד השעות הקטנות.

גם מיקי פדרמן ניצל את הבמה והודה בחזרה להירשטיין על תרומתו לרשת לאורך התקופה הארוכה והכריז: "החוכמה היא לבחור את האיש הנכון וזה מה שקרה עם עמי. הבחירה צריכה להיות באיש הנכון, גם אם אין לו ניסיון בתיירות. עמי הפך להיות דוגמה לניהול חברת מלונות בישראל תוך קביעת הרבה מוסכמות והצלחה בענף המלונאות הישראלי. אני רוצה לאחל לרפי שדה המון הצלחה בתפקיד ובטוח שהוא יצעיד את החברה להישגים רבים". 

בנאום הפרידה המרגש הודה הירשטיין לכלל העובדים ובעיקר לבעל השליטה, מיקי פדרמן, על העובדה שלקח אותו ללא ניסיון לענף המלונאות ותמך בו לאורך כך הדרך. כן איחל הירשטיין הצלחה רבה לרפי שדה בתקווה שיביא את מלונות דן "לשיאים חדשים", כך לדבריו.

בין המשתתפים הנוספים אשר כיבדו בנוכחותם את האירוע היו בני משפחת פדרמן (דניאל, דוד וגידי ובנות זוגם), סגן היושב ראש ונשיא התאחדות המלונות היוצא, עמי פדרמןנח גרינוולד (משנה למנכ"ל לענייני כספים), רפי בארי (סמנכ"ל שיווק ומכירות), אהרון שחם (משנה למנכ"ל לענייני משאבי אנוש) וחיים שפיגל (ראש אגף מזון ומשקאות). 

לצידם נטלו חלק באירוע כלל מנכ"לי מלונות הרשת: חיים שקדי ("המלך דוד"), איתי אליעז (דן תל-אביב), דני שניידר (דן אכדיה הרצליה), ליאור מוצ'ניק (דן אילת), עדי מאור (מלונות חיפה), אבי אלון (דן קיסריה), חן מיכאלי (דן פנורמה ת"א), יהודה קראוס (דן ירושלים), גיא אדירן (דן פנורמה אילת), בועז בן חיים (דן בוטיק ירושלים), בן ינובר (דן אשקלון) ו-דובי רקיע (דן פנורמה ירושלים). 

צילומים: סיון פרג'.


דני שניידר, מנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה ורעייתו הדס


 חיים שקדי, מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים ורעייתו יוני 


עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן חיפה ורעייתו רחלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: