אא

לראשונה: חבילות הסקי של פינגווין באונליין

במסגרת הסכם שיתוף פעולה עם חברת קומפס תציג סיטונאית התיירות את מוצריה בממשק אונליין ייחודי. מנכ"ל פינגווין, ירון אוחנה: "החיבור עם קומפס יעזור לנו להדק את הקשר עם מגוון רחב של סוכנים להם נציע מטריה רחבה של יעדי סקי פופולאריים"

| |

עידן חדש בסיטונאית התיירות פינגויין. בימים אלו מתקדמת החברה לקראת הצגת מוצריה, לרבות חופשות סקי בממשק אונליין, זאת במסגרת הסכם שיתוף פעולה עם חברת קומפס. 

כידוע עד עתה מכרה החברה את מוצריה דרך אתר האינטרנט בלבד. על מנת להבין את פשר ההתקדמות, "פספורטניוז" קיים ראיון זוגי עם מנכ"ל החברה, ירון אוחנה והסמנכ"ל, אורן אור, במטרה להבין את הסיבות שהביאו לשינוי.

חברים, אילו יעדים מוצגים בממשק האונליין שלכם כיום?

אור: "אנו מציעים לסוכנים מטריה רחבה כמעט לכל יעדי הסקי הפופולאריים החל מאוסטריה, צרפת, אנדורה ובולגריה. בלא מעט מקרים הלקוח מתעניין במספר יעדים במקביל וזו סיבה נוספת לכך שאנחנו מהווים את הפתרון הרחב והטוב ביותר לסוכנים. 

קשה לסוכנים להתנהל מול כמה חברות כאשר כל חברה מציעה יעד או שניים בלבד, בעיקר כשהלקוח פתוח לשמוע הצעות על מספר יעדים בטווח רחב של תקציב".

ההצטרפות לאונליין תחייב אתכם לעבור שינויים פנימיים. אתם ערוכים לכך?

אוחנה: "העבודה מול סוכנים לא זרה לנו. אנו פועלים כסיטונאים מיום הקמת החברה. השינוי יהיה בנפח העבודה ולשם כך התארגנו עם כוח אדם בהתאם. חלק גדול מהסוכנים נאמן מאוד למוצרים שלנו ולפחות שלוש חברות גדולות בענף כבר קיבלו מאיתנו אתר המציג את מוצרי החורף והקיץ שלנו.

אני מכיר את השוק ויכול להגיד בביטחון מוחלט שהמחיר אותו מקבל מאיתנו לקוח ישיר הוא בדיוק המחיר לסוכנים. לעולם לא יקרה מצב שנחתוך מחירים. האמינות של פינגויין אל מול הסוכנים נמצאת בראש סדר החשיבות שלי ושל צוות החברה. עצם ההתחייבות שלנו לכמות גדולה מאוד של מושבים בטיסות אל מול חדרים בהזמנה של שנה מראש מבטיחה לנו תמיד את המחירים הטובים ביותר הקיימים בשוק". 

מה תוכלו לספר לפינגווין עבור הסוכנים שלא מכירים אתכם?

אוחנה: "החברה הוקמה ב-2006 כחברה סיטונאית המתמחה בחבילות סקי. בראש החברה עומדים בצוותא אורן אור המשמש כסמנכ"ל והצטרף מאיסתא לפני כשלוש שנים שם הקים מחלקת סקי, כאשר מומחיותו ופעילותו בתחום מוכרת.

יחד עימו אני מנהל את החברה, כאשר תחום הסקי נמצא בדמי כבר 25 שנה. אני בין המעטים בישראל שמחזיקים בתעודת מדריך סקי בינלאומי, זאת לצד העובדה שכמעט כל עובדי החברה צברו לא מעט ניסיון גלישה ומכירים כל שלב אותו עובר הלקוח בחופשה. העובדה הזו מהווה יתרון עצום במתן שירות הולם. יש לציין כי הפעילות שלנו צברה נפח בהדרגה. ב-2006 התחלנו בשיווק אתרי סקי בבולגריה והשנה הוספנו גם את צרפת. בין לבין צירפנו לסל במשך התקופה גם את אוסטריה ואנדורה".

איך מעודדים את הסוכנים לפנות דווקא אליכם?

אוחנה: "דרך המוצר. אין לנו מקדם שרץ בין המשרדים וגם לא יהיה לנו. אנחנו גם לא מציעים תגמול אישי לסוכנים בדמות סרט ופופקורן. זה נמוך מדי ובעיקר גורם לזילות במעמד הסוכן, למרות שלצערי הרב חלק מהסוכנים ינתבו הזמנות בגלל תגמול אישי כזה או אחר, אבל אני לא מעוניין להיות במקום הזה.

אני יודע שהדרך השיווקית שאני מאמין בה לוקחת הרבה יותר זמן וזה נלקח בחשבון, אבל אני מעדיף שאיש השיווק שלי יהיה המוצר עצמו והניסיון של הסוכן בעבודה מולנו, ככה יש לפינגווין אלפי אנשי שיווק בשנה ולא רק אחד או שניים שרצים בין המשרדים".

אורן: "מעבר למגוון הרחב הן ביעדים והן ברמת בתי המלון בכל יעד, בוא נתרכז באיכות המוצרים שהוא הנושא החשוב ביותר. סוכנים רוצים להרגיש בטוחים בכך שהחבילה שהזמינו עבור הלקוח היא החבילה המתאימה להם ביותר ושהמוצר שהוצג בפניהם יהיה המוצר בפועל כדי שהלקוח שלהם יחזור מרוצה. אלו דברים שאנחנו מבטיחים לסוכנים מראש.

בכל יעד יש לפינגווין נציגים ישראלים שמלווים את לקוחותינו מרגע הנחיתה ועד ההמראה, נותנים מענה מהיר והולם לכל דבר ועניין. זה בדיוק מה שהסוכנים צריכים כדי לדעת שהלקוח שלהם נמצא בידיים טובות.

מעבר לכך, החבילות שאנו מספקים ומציעים ללקוחותינו כוללות ביטוח רפואי אשר כלול בחבילה, סים דאטא המציע אינטרנט חופשי מכל נקודה בחופשה לכל היעדים ומוצרים נוספים. אם תוסיף את איכות המוצר ומחירו האטרקטיבי לסל ההטבות תבין שאין בית טוב יותר להזמנות חופשות סקי לסוכנים מאשר אצלנו בפינגווין".

איזה מסר הייתם מעוניינים להעביר לסוכנים?

אוחנה: "פינגווין שמה לעצמה מספר יעדים ואחד מהם הינו הטמעת מוצרי החברה בקרב סוכני הנסיעות. בדיוק בשל סיבה זו פעלנו להפיכת האתר שלנו לכלי עבודה שימושי גם עבור הסוכנים ובמקביל להפיכתו לנגיש גם באמצעות מערכת ההזמנות".

אור: "חשוב לנו שכל משרדי הנסיעות בארץ יכירו בנו כסיטונאים מובילים בסקי בזכות השירות, הידע, הטכנולוגיה וסל המוצרים המגוון. זו הזדמנות נהדרת עבורנו לאחל לכל הסוכנים והמשרדים בשם כל צוות פינגווין, שנה אזרחית מוצלחת ופורייה, חורף לבן ופעילות ברוכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: