אחרי הדקה ה-90 : גם גוליבר הורידה את ארקיע מהמערכות
לאור החלטת ארקיע על הורדת העמלות והודעת חברת הדקה ה-90 על ניתוק הפעילות העסקית עימה, הודיעה גם חברת גוליבר כי הורידה ממערכות החברה את האפשרות למכור את מוצרי ארקיע , גוליבר בתגובה: "הורדת העמלות אינה מאפשרת להמשיך ולמכור את מוצריהם"
גל ניתוקי מערכות מחברת ארקיע אחרי שהחברה החליטה על הורדת העמלות המשולמות לסוכני ולספקי התיירות.
זה התחיל בהודעה של הדקה ה-90, ונמשך דרך חברת גוליבר שכבר קבלה החלטה על כך לפני 10 ימים וכבר הודיעה על כך לדודו מחלב סמנכ"ל המסחר בארקיע.
אמש הורידו בגוליבר את ארקיע מהמערכות ומאתר האינטרנט של החברה. בגוליבר רצו בתחילה לשמור על המהלך בשקט , אך אישרו היום "לפספורטניוז" את המהלך הדרמתי .
בגוליבר אמרו בתגובה כי: " בעקבות הקיצוץ בעמלות הסוכנים, עליו הודיעה ארקיע לפני כשבוע, התקבלה החלטה בהנהלת גוליבר להסיר את מוצרי החו"ל והפנים של ארקיע מהאתר ולהפסיק ולמכור אותם החל מה-1 בינואר".
לדברי, יעל תמיר, סמנכ"ל הסחר של גוליבר :" לא נוכל להמשיך לשווק את ארקיע לאור הקיצוץ בעמלות, הורדת העמלות אינה מאפשרת להמשיך ולמכור את מוצרי ארקיע עקב התפעול היקר של מוצרי הצ'ארטר. גוליבר נערכה מבעוד מועד ותדע לתת מענה מול ספקים המהווים תחליף לארקיע שלא הורידו את העמלות" , עוד הוסיפה תמיר כי: " השירות ללקוח וחווית ההזמנה באתר גוליבר הינם בראש סדר העדיפויות של גוליבר, קיצוץ בעמלות יביא לפגיעה בממדים אלה, עליהם גוליבר אינה מוכנה להתפשר".
כעת נותר להמתין ולראות כיצד יגיבו שאר החברות הגדולות למהלך של הדקה ה90 וגוליבר והאם גם הן יגיבו באותו אופן.