אא

ביקור נשיאותי: שמעון פרס התארח ברימונים טבריה

נשיא המדינה הגיע לציין את היום האחרון של שנת 2013 בכמה רגעים של שקט במלון הרשת על גדות הכנרת. בין הפינוקים להם זכה: שהיה בסוויטה הנשיאותית, ארוחת צהריים משובחת ומפגש מרגש עם עובדי המלון

| |

ביקור נשיאותי ברימונים גלי כנרת טבריה. הנשיא שהגיע לציין את היום האחרון של השנה האזרחית הקודמת (2013) במסגרת ביקורו בצפון אתמול (שלישי), פקד בשעת צהריים את שערי מלון הרשת בטבריה והתקבל כיאה למעמדו בכבוד מלכים על ידי צוות העובדים והנהלת הרשת. 

עם הגעתו למלון ליוו את פרס מנכ"ל הרשת, ערן קויאטק, מנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת, יורם נסנוביץ' וסמנכ"לית השיווק, ענת אהרון שבצוותא לנשיא נטלו חלק קודם לכן בועידת הגליל השביעית שנערכה בעיר.

במלון חיכתה לפרס ופמלייתו ארוחת צהריים חגיגית ומיוחדת בניצוחו של שף המלון, מאיר רוזנברג. בין המטעמים להם זכה הנשיא: מגוון סלטים, קרפצ'יו פילה בקר, סביצ'ה דג דניס, פילה אמנון ומבחר קינוחים. בתום הארוחה ממנה נהנה הנשיא עד מאוד, קרא האחרון לשף לצורך הוקרת תודה אישית ומרגשת במיוחד.

המשך שהייתו של פרס במלון הצפוני נערכה בסוויטה הנשיאותית המפוארת הקרויה על שמו של ראש הממשלה לשעבר, דוד בן גוריון ונמשכה בנוסף גם באמצעות שיחה ותמונה משותפת עם עובדי המלון הנרגשים. 


פרס במרכז התמונה עם עובדי המלון. צילום: אלי בוכריס (פוטו גולן)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: