אא

לקראת משבר: האם שביתת הזרים תשפיע על ענף התיירות

במכתב שנשלח לשרי האוצר והכלכלה מדגיש שר התיירות, עוזי לנדאו את הצורך להיערך לקראת משבר חמור בתעשיית המלונאות בעקבות שביתת העובדים הזרים: "זה הזמן להפעיל את תכנית המגירה לעידוד ישראלים להשתלב במקצוע"

| |

נערכים לתקופה קשה? על רקע המחאה הציבורית בימים האחרונים של עשרות אלפי פליטים אפריקנים המועסקים כעובדים זרים בישראל, חוששים במשרד התיירות בפני מה שעלול להוביל למשבר חמור בתעשיית התיירות והמלונאות.

מי שלקח על עצמו את הטיפול בסוגיה הוא שר התיירות, עוזי לנדאו שהתייחס לצורך להפעיל את תכנית המגירה עליה עמל משרד האוצר לבחינת אפשרויות תמרוץ חדשות לפני כשנה וחצי במטרה לעודד את הישראלים להתגייס ולהשתלב במקצועות התיירות.

בהמשך לקח, שלח השר לעמיתיו שרי האוצר והכלכלה, יאיר לפיד ונפתלי בנט, מכתב בו הדגיש האחרון כי " על מנת למנוע כשלי תפקוד עד כדי השבתת מלונות, פגיעה קשה בתעשיית התיירות, בפרנסת העובדים במלונות ובמעגלי התעסוקה הנרחבים הנובעים מתעשיית התיירות, יש לפעול למציאת חלופה נאותה ולהסדרת הנושא באמצעות הפעלת תכנית מגירה להעסקת ישראלים".

עוד הוסיף לנדאו כי "במסגרת זו מוצע להאריך אישורים לחלק ממבקשי המקלט אשר הושקעו משאבים להכשרתם ואשר ישובו לאלתר לעבודה. אני פונה אליכם בבקשה לפעול ולהסדיר את הנושא על מנת למנוע כל פגיעה עתידית בתעשייה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: