אא

2014: השנה של ברזיל

המדינה אשר תארח הקיץ את המונדיאל צפויה ליהנות מעלייה בת עשרות אחוזים בשיעור התיירות הנכנסת, כך עולה מתחזית אתר המלונאות העולמי "הוטלס". יעדים נחשקים נוספים עבור התיירים השנה: רוסיה, לטביה וברצלונה. התיירות הבינ"ל צפויה לנסוק בחמישה אחוזים

| |

2013 מאחורינו, שנה חדשה לפנינו ועימם גם תעשיית התיירות שעל פי תחזיות המומחים השונים צפויה להמשיך ולשמור על מגמת עלייה מרשימה גם במהלך 365 הימים הקרובים.

על פי סקר ומשאל שערך אתר המלונאות הבינלאומי "HOTELS.COM" הזוכה להתעניינות מצד כל נבכי הענף, נבחרו מספר יעדים שצפויים לזכות השנה למרבית אור הזרקורים התיירותי. סקרנים? להלן הרשימה המלאה:

ברזיל: חולים על כדורגל

המדינה הדרום אמריקנית תארח בחודש יוני השנה את אליפות העולם בכדורגל, הלוא הוא "המונדיאל" המהווה חגיגה תיירותית לכל הדעות. עשרות אלפי אוהדים מרחבי העולם צפוים להתנקז לחודש המרתק. לשם המחשת הטירוף, מעידים מומחים באתר כי הביקוש למלונות ברחבי העיר ריו דה ז'נירו הוכפל פי 4 לצד עלייה נכבדת גם במלונות נוספים בערים אשר יארחו משחקים במסגרת הטורניר היוקרתי.

סוצ'י, רוסיה: אולימפיאדה היא שם המשחק

עדיין בענייני ספורט עסקינן. אולימפיאדת החורף הנפתחת החודש בסוצ'י יצרה גם היא תכונה תיירותית של ממש, זאת על אף הפיגועים האחרונים מצד גורמי טרור שלעת עתה לא הצליחו לפגוע בנהירת התיירים לעיר. 

על פי דיווח האתר, לכבוד האולימפיאדה הוקמו ונחנכו כ-30 מלונות חדשים ברוסיה בדרגת 4 ו-5 כוכבים לצד 54 מלונות חדשים בני 3 כוכבים, כאשר הציפייה במקבילהיא לעשרות אלפי תיירים ולעלייה משמעותית בתפוסות. על כל פנים, ענף המלונאות הרוסי צפוי לרשום לפחות ברבעון הראשון של 2014 הכנסות כבירות ועלייה משמעותית ברווחים.

ריגה, לטביה:

על פניו מדובר בעיר שאינה ידועה כמושכת תיירים, אולם עם כניסתה השנה לשורות האיחוד האירופי הופכת ריגה ליעד אטרקטיבי במיוחד, בעיקר בזכות התיירות המסורתית והתרבות שוקקת החיים שהיא מציעה. עיקר התכונה באשר לריגה תתנקז לשורה ארוכה של פסטיבלים, כאשר יריית הפתיחה תינתן כבר ב-17 לינואר. באתר מדגישים כי אחת הסיבות המרכזיות לבחירת עיר הבירה הלטבית כמקור מרכזי לחופשה נעוצה במחירי חדרי המלונות המוזלים בה המוערכים בכ-94 דולרים לאדם ללילה.

באתר מעניקים תחזית אופטימית במיוחד גם בהקשר לענף התיירות העולמי אשר צפוי לטענתם לנסוק בשיעור של כ-5 אחוזים במהלך 2014 ולהביא יחד עימו גם לעלייה ניכרת בהזמנות המלונות ובתפוסות החדרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: