אא

בסימן התחדשות: מסכת שיפוצים נרחבת בישרוטל

חברת המלונות הוותיקה הודיעה על השלמת שיפוץ מן היסוד של כלל החדרים במלונות ים סוף, לגונה והמלך שלמה באילת בסך עלות כוללת של כ-40 מיליון שקלים. מנכ"ל הרשת, ליאור רביב: "השיפוצים - בהתאם לפילוספיית הניהול שלנו". מלונות ים סוף ולגונה נסגרו החל מהיום לשיפוצים

|| ||

מתחדשים. רשת מלונות ישרוטל ממשיכה להתפתח והודיעה היום (ראשון) על השלמת הליך שיפוצים נרחב בשלושה ממלונות הרשת בעיר אילת: "ישרוטל המלך שלמה", "ישרוטל ים סוף" ו-"ישרוטל לגונה", כאשר השניים האחרונים אף נסגרו היום לטובת השיפוצים.

מלון "המלך שלמה" ימשיך לפעול כרגיל חרף שיפוצים מאסיביים הנערכים בו כאשר פרט ל-150 החדרים ששופצו בו אשתקד ישופצו במהלך 2014 185 חדרים נוספים. 

באשר לצמד המלונות הנוספים ("ים סוף" ולגונה"), הרי שהשניים נסגרים החל מהיום לטובת השיפוצים. הראשון ייסגר לצרכי בנייה עד ה-31 למארס ואילו משך סגירת מלון הנוסף תיארך זמן קצר יותר ותסתיים עד ה-25 לינואר. במסגרת השיפוצים ישופצו במלון "ים סוף" 79 חדרים ובהם יוחלף הריהוט, השטיחים וכן ייבנו חדרי האמבטיה מחדש. באשר ללגונה ישופצו מן היסוד 128 חדרים.

מנכ"ל הרשת, ליאור רביב התייחס גם הוא למלאכת השיפוצים הנרחבת המבוצעת במלונות הרשת בעיר הדרומית וציין כי "כדי להמשיך ולשמור על מעמדנו כמובילים בענף התיירות ובהתאם לפילוספיית הניהול שלנו הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר,אנו ממשיכים להשקיע ומסיימים השנה את השיפוץ ובנייתם מחדש של כל חדרי מלונות ישרוטל והמלך שלמה, ישרוטל ים סוף וישרוטל לגונה בסכום של כ-40 מיליון שקלים".

נכון להיום בבעלותה המלאה או החלקית של רשת המלונות הוותיקה 17 מלונות ברחבי הארץ המבססים את מעמדה כשנייה בגודלה אחרי פתאל. רשימת המלונות המנוהלים על ידה כיום כוללים באילת את מלונות "רויאל ביץ'", הנסיכה", "המלך שלמה", "ספורט קלאב", "לגונה", "אגמים", "ריביירה קלאב", "רויאל גארדן" ו-"ים סוף". כן בים המלח ובאזורים נוספים במרכז ובכרמל מחזיקה הרשת במלונות "ים המלח", "גנים ים המלח", "פונדק רמון", "כרמים", "אחוזת יערות הכרמל", "רויאל ביץ' ת"א", "ישרוטל טאוואר ת"א" ו-"כרמים" בקרית ענבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: