אא

המאבק באל על מחריף: טענות קשות לועד העובדים כנגד ההנהלה

בשעה זו מקיים הועד אסיפת הסברה לעובדים במחאה על התנהלות ההנהלה. בין הטענות: סחבת במשא ומתן על הסכם קיבוצי, חלוקת בונוסים שמנים לחברי ההנהלה הבכירה ואי נכונות למתן תוספות שכר ובונוסים לעובדים. יו"ר הועד, אשר אדרי: "לא ייחתם שום הסכם מבלי שנקבל תוספת שכר באופן מיידי"

| |

מתיחות גבוהה באל על. בשעה זו מקיים ועד עובדי חברת התעופה הישראלית אסיפת הסברה מיוחדת לעובדים בשל חוסר שיתוף הפעולה, לטענתם עם ההנהלה הבכירה.

בועד מאוכזבים מאוד מהתנהלות ההנהלה בתקופה האחרונה ומביעים תרעומת באשר לסחבת במשא ומתן עימם באשר להסכם הקיבוצי לצד מתן תוספות שכר לחברי ההנהלה והיעדר ההיענות לחלוקת בונוסים לעובדים.

באיגרת רשמית שהופצה למאות עובדי החברה מסבירים בועד את השתלשלות האירועים תוך התייחסות לדיסוננס בין דרישות העובדים להיענות ההנהלה. "נציגות העובדים של אל על נמצאת כבר תקופה ארוכה במשא ומתן על הסכמי העבודה מול ההנהלה. פנינו מספר פעמים להנהלה על מנת לשבת ולסגור הסכם עבודה לטובת שני הצדדים, אולם לצערנו נענינו בסחבת מצידם ובתירוצים כאלו ואחרים. ראוי לציין מבחינתנו כי לא ייחתם שום הסכם עבודה מבלי שעובדי אל על יקבלו תוספת שכר באופן מיידי בעקבות שחיקת שכרנו".

יושב ראש ועד עובדי אל על, אשר אדרי שטח אף הוא את טענותיו בפני ההנהלה וציין כי "צר לי כי הנהלת החברה ממשיכה בניסיונותיה לפגוע בעבודה המאורגנת באל על. לא יעלה על הדעת שבשנת רווח תגדיל ההנהלה את רווחיה ותחלק בונוסים שמנים לאנשיה בעוד עובדי החברה נאלצים להיתקל בדלת סגורה ובתירוצים חסרי כל בסיס".

בועד מאיימים להחריף את המאבק למחוזות נוספים ומתריעים כי "במידה ובימים הקרובים לא ילכו לקראתנו, נפתח במאבק כללי ולא נירתע מלהפעיל כל כלי חוקי שיש ברשותנו".

אדרי המשיך לפרוס את משנתו בנושא תוך התייחסות למוסר העבודה של עובדי החברה. "במהלך השנים האחרונות נשחק שכרם של עובדי אל על. אין בכוונתנו לרדת מדרישתנו לתוספת שכר ובונוסים להם אנו זכאים. אני קורא להנהלת החברה להתעשת, לקחת אחריות ולשבת איתנו במטרה לסיים את הסאגה הזו. עובדי אל על עובדים יומם וליל עבור עתידה של החברה. אנו דורשים בסך הכול לקבל את מה שמגיע לנו.

אדרי היום במהלך האסיפה המיוחדת. קורא להנהלת אל על להתעשת. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץאל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: