אא

העולם חוגג: עונת הקרנבלים יוצאת לדרך

מצעדי רחוב מלאי הוד והדר, רקדניות חושניות וכלה בחוויה תיירותית יוצאת דופן. לקראת עונת הקרנבלים המסורתית שתחל בחודש הבא מקבץ עבורכם "פספורטניוז" בשיתוף "אופיר טורס" את האירועים המרהיבים בעולם וכאלו שלא יוכלו להותיר אתכם אדישים. שבת שלום

| |

זה הזמן לשמוח. השבוע החלטנו ב-"פספורטניוז" בשיתוף חברת הנסיעות "אופיר טורס" לחרוג ממנהגנו ולספק לכם הצצה אל חווית תיירות מעולם אחר לקראת עונת הקרנבלים הממשמשת ובאה. אז היכן ניתן ליהנות מתהלוכות ותלבושות ססגוניות, איפה עוטים מסכות מהודרות וכמובן כמה זה יעלה לכם. הכול בכתבה שלפניכם.

בואו לריו (28.2-5.3/14)

מדי שנה מתקיים בברזיל הקרנבל הגדול, הססגוני והמפורסם בעולם. הקרנבל במדינה מביא עמו ימים של שכרון חושים בהם שוכחים המבלים מצרות היומיום ומתמסרים להנאות החיים. תהלוכות ססגוניות, תלבושות מיוחדות, מסיבות ועוד הרבה הפתעות מחכות לכם שם. ככלל, אין ספק כי הקרנבל בברזיל הוא מוקד המשיכה העיקרי אליה, המסמל מעין חג לאומי תוסס ושמח. 

שמו של הקרנבל הברזילאי הולך לפניו ופרסומו חצה כבר הרבה מעבר לגבולות ברזיל. בכל שנה בתקופת הקרנבל, נוהרים אל המדינה המוני תיירים מרחבי העולם כדי לחזות במראה הרבגוני והמשגע. השנה תאריכי הקרנבל בברזיל הינם החל מה- 28 לפברואר ועד ה- 5 במרץ. 

סגנון הקרנבל בברזיל משתנה ממחוז למחוז. ריו דה ז'נרו, העיר המפורסמת במדינה, מארחת את האירוע המיוחד שנמשך מספר ימים ונחשב לאירוע המרהיב והנוצץ בעולם. האירוע כולל מסיבות מטורפות עם מוזיקה קצבית ותחפושות, רקדניות בתלבושות חושניות ובכלל חגיגה שלא נגמרת. 

מצעדי הרחוב המסורתיים מהווים גם הם אטרקציה יוצאת דופן בימי הקרנבל ומתאימים בעיקר לאוהבי האווירה האותנטית. במצעדים ניתן לראות להקות רחוב שונות המנגנות סמבה ועושות הרבה שמח, בימות ענק מולבשות על משאיות עם ציוד מרהיב ובקיצור חגיגה אחת גדולה. 

גולת הכותרת של הקרנבל בריו היא אלו ללא ספק מצעדי התחרות של בתי הספר הססגוניים. עלות הכרטיס הינו כ- 70 דולר ליום אחד, מעט יקר אבל החוויה מדהימה ובלתי נשכחת. 

קרנבל המסכות בונציה (22.2-4.3/14)

מידי שנה בחודש פברואר מתמלאים רחובותיה של ונציה בהמוני תושבים ותיירים מרחבי העולם לחגיגות פסטיבל המסכות הססגוני. 

ראשיתה של המסורת האיטלקית עם קרנבל המסכות, החלה בימי הביניים והיוותה הזדמנות לבני המעמדות השונים להשתלב אלו באלו ולהסתיר את זהותם באמצעות המסכות. עוד לפי אמונתם, המסכות סייעו להרחקת הרוחות הרעות, לפסק זמן מהמציאות ולפריצת גבולות השגרה.

בתקופת קרנבל המסכות שוררת אווירה מיוחדת של שמחה וטשטוש גבולות וכולם מרגישים שווים במטרה אחת, לחגוג וליהנות. ימי הקרנבל הם הפנינג צבעוני ומתמשך של המוני מסכות ותחפושות מסורתיות לצד מקוריות, תיאטרוני רחוב, זיקוקים, ריקודים ומוזיקה, אוכל ושתייה והרבה שמחה באוויר.

מנהג מלאכת עשיית המסכות לקראת הקרנבל, הוא חגיגה בפני עצמה. המסכות עשויות מחומרים מעניינים כמו פסטה, בדים מגוונים עורות מיוחדים ועוד. מסכות רבות הופכות לסטריאוטיפים של דמויות מאופיינות מהחברה הוונציאנית בעקבות הקרנבל. 

קרנבל טנריף (27.2-8.3/14)

האירועים בקרנבל טנריף הם אירועים שמחים וחגיגיים בשילוב תחפושות ומסיבות רחוב אשר פתוחים לקהל הרחב. האירועים מתמקדים בפוראטו ובסנטה קרוז אשר בצפון האי טנריף ונמשכים כשבועיים באווירה סוחפת. הקרנבל בטנריף נחשב לאותנטי והמוצלח ביותר באירופה עם נופים מדהימים, מזג אויר נפלא, חופים מיוחדים והמון כיף! זהו הקרנבל השני בגודלו אחרי קרנבל ברזיל ובין האירועים הבולטים בו תוכלו ליהנות מטקס בחירת מלכת הקרנבל, תהלוכת סוסים גדולה, תצוגות זיקוקים ועוד.

האי טנריף נמצא כשעתיים וחצי נסיעה ממדריד לעבר האוקיאנוס האטלנטי, והוא הגדול ביותר מבין שבעת האיים הקנרים. האי מוקף חופים קסומים, פארקים והמון אטרקציות שתוכלו לשלב. הפארקים המרכזיים של טנריף הם: פארק לורו- פארק עם הופעות מרהיבות של דולפינים, ליוויתנים כלבי ים ועוד. וסיאם פארק- פארק מים ענק המעוצב באווירת תאילנד.

לא חסר מה לעשות לפני ואחרי שתיהנו משעות הקרנבל בטנריף, ספורט ימי, קניות, חיי לילה, קזינו ועוד הרבה הפתעות. אתם מוזמנים לחגיגה השנתית הגדולה ביותר של האיים הקנאריים.

קרנבל שוויץ: נהנים כפליים

הקרנבל השוויצרי והמיוחד המוכר גם כ-"חגיגות הפאסנאכט" (פירושו ליל צום), נחגג בשתי הערים: בזל ולוצרן. 

בבזל הקרנבל מסוגנן ועשיר במסרים חברתיים ופוליטיים לכדי מסיבת רחוב מרהיבה ושמחה במשך שלושה ימים ברציפות. קרנבל זה הוא מהגדולים באירופה והפרוטסטנטי היחיד בעולם, הוא שופע סאטירה ומלא הומור.

הקרנבל מתחיל בלילה בין יום ראשון לשני בשעה 04:00 בבוקר, אז מתחיל אירוע של עשרות נגנים יחד עם כמות אדירה של אלפי פנסים צבעוניים ברחבי העיר בחגיגה גדולה. החגיגה מסתיימת בשעות הבוקר ומתחדשת שוב בשעה 13:30 בצהריים.   

בלוצרן הקרנבל הרבה יותר משוחרר ופרוע עם אירועי בידור ענקיים וססגוניים. הקרנבל בעיר נמשך שלושה ימים, ותוכניתו האמנותית כוללת תהלוכה גדולה, אירועי חוצות ומסיבות הנפתחות עם האות של יריית התותח המפורסם. אלפי חוגגים מחופשים מתהלכים ברחובות בליווי תזמורות של מתופפנים וחלילנים העולים להופיע בזה אחר זה. הייחוד של קרנבל זה הוא עצם היותו קטן, מקורי ולא ממוסחר, אך יחד עם זאת, שופע שמחה.  

ביום חמישי בו מתחיל הקרנבל נסגרות חלק מסמטאות העיר העתיקה לוצרן, ומתחיל מצעד התחפושות הרשמי שכל קבוצה בסימן ובהשפעת נושא אחר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: