אא

"עובדי אל על אינם רהיט, מכונית או מטוס"

על רקע הפרסומים בדבר היותם מכשול לכאורה לקראת משא ומתן עתידי בין איש העסקים חיים סבן לרכישת החברה, מבהירה נציגות העובדים במכתב נוקב: "נמאס לקרוא כותרות וספינים על רוכשים פוטנציאליים שמעוניינים לקצץ בשכרנו דרך העיתונים". מהנהלת אל על לא נמסרה תגובה

| |

המאבק בין עובדי אל על להנהלה ממשיך לעלות מדרגה. ההתכתשות בין הצדדים צברה תאוצה גם הבוקר (ראשון) כאשר נציגות העובדים שיחררה מכתב זועם ונוקב המופנה לאיש העסקים, חיים סבן המוזכר כמי שעשוי לרכוש את החברה ועבור רוכשים פוטנציאליים. המטרה: בקשה להידברות ולמשא מתן כנה בין הצדדים.

"נציגות ועד עובדי אל על מודיעה ומציעה לכל רוכש פוטנציאלי ללמוד מהעבר הלא רחוק", הודיעו העובדים בפתח המכתב. "רק דרך הידברות איתנו ניתן יהיה לקדם רכישה של חברת תעופה".

עוד ציינה נציגות העובדים במכתב תוך התבטאויות חריפה למדי כי "לעובדי החברה נמאס לקרוא כותרות וספינים על רכישה קרובה כזאת או אחרות ועל דרישות לא הגיונות שמופנות מהרוכשים הפוטנציאליים אל העובדים במטרה לקצץ בשכרם דרך כותרות העיתונים.

העובדים אינם רהיט, מכונית או מטוס שמעבירים מיד ליד, מדובר בעובדים מסורים שעובדים שנים על גבי שנים ובזכותם אל על מצליחה. לא יעזרו ספינים של הפחדות ואיומים של סגירת החברה או החזרתה לניהול המדינה בזמן שההנהלה מחליטה לגזור לטובתה בונוסים שמנים ותוספות נדיבות. לא ניתן לפסוח על 6000 עובדים וזכויותיהם".

ומה יש להם לומר לסבן עצמו? "אנו מציעים למר סבן ו/או לכל רוכש פוטנציאלי אחר שמגיע לאל-על, לשמוע את שני הצדדים ולהיפגש גם איתנו ולא רק עם ההנהלה".

מאל על בחרו שלא להגיב לתוכן הדברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: