אא

"65 אחוז מאזרחי המדינה יצאו לחו"ל השנה"

כך עולה מסקר שערכה התאחדות סוכני הנסיעות בישראל, ממנו עולה גם כי 75 אחוזים מהיוצאים לחו"ל נעזרים ביועץ תיירות כלשהוא ואילו 5 אחוז מהישראלים נעזרים באתרים בינלאומיים. התוצאות המלאות יתפרסמו ברביעי הקרוב בכנס ההתאחדות השנתי

פחות מ-72 שעות לכנס השנתי. התאחדות סוכני הנסיעות תערוך ביום רביעי הקרוב בתל אביב את האירוע השנתי והגדול ביותר של סוכני הנסיעות לשנת 2014.

לצד אורחים נכבדים שייטלו חלק בכנס, ביניהם שר התיירות, עוזי לנדאו, יו"ר ארגון ה-UFTAA, שגרירי מדינות זרות בישראל, מנהלי חברות תעופה, מלונאים ובכירים נוספים בענף התיירות הישראלי, יפורסם בטקס גם סקר מיוחד שהזמינה ההתאחדות אשר יגולל את תשובותיהם של הסוכנים באשר לנושאים החמים על הפרק.

הסקר עצמו התבסס על שאלון חכם באינטרנט כלל איסוף נתונים מעמיק שנערך במהלך השבוע הראשון של ינואר ומהווה מדגם מייצג של 604 משיבים מכלל האוכלוסייה בגילאי 18 ומעלה. 

מתוצאות הסקר עולה כי 65% מאזרחי המדינה יצאו לחו"ל במהלך 2013 לפחות פעם אחת לעומת 77% שבחרו לנפוש במסגרת חופשה בישראל. כן 75% מהיוצאים לחו"ל בחרו להזמין את כרטיסי הטיסה באמצעות יועץ תיירות (סוכן נסיעות או אינטרנט), כאשר בנוסף עשו זאת 15% בעזרת אתר האינטרנט של חברות התעופה ו-7% באמצעות אתר אינטרנט בינלאומי.

נתון מפתיע העולה מן הסקר מראה כי 5% מהישראלים הנופשים בישראל מזמינים את חופשתם באמצעות אתרים בינלאומיים זרים, נושא אשר הוביל את מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל לציין כי מגמה זו נמצאת בראשיתה וצפויה להפוך למשמעותית יותר ב-2014. לטענת פתאל, אתרים בינלאומיים מפעילים אתרים בעברית בשעה שהמחירים המפורטים בהם אינם כוללים מע"מ ובכך למעשה מטעים את הציבור הישראלי.

תוצאות נוספות העולות מן הסקר מעידות כי 26% מהנוסעים עושים שימוש באפליקציות סלולר לתכנון החופשה וכ-50% מהיוצאים לחו"ל אף עושים שימוש באפליקציות הסלולר במהלך שהותם בחו"ל.

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל מסר כי תוצאות הסקר המלא אשר יתפרסמו במלואן ביום רביעי הקרוב במסגרת כנס ההתאחדות השנתי בתל אביב, מעניינות להפליא ומהוות קריאת השכמה וכיוון לענף ולרשויות המדינה אשר נדרשות לטענתו לשנות מוסכמות, מחשבה ופעולה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: