אא

פתאל מציגה: מאסטר שף הגרסה המלונאית

רשת המלונות ערכה בשבוע שעבר את שלב חצי הגמר של תחרות קולינרית בין שפים ממלונותיה השונים ברחבי הארץ. בלטו באירוע: שפים בכירים ועודד קטש אחד

| |

אוכל, קדימה אוכל. בשבוע שעבר ערכה הרשת את שלב חצי הגמר של התחרות הקולינרית שהתקיים בבית הספר הבינלאומי למלונאות ותיירות של אוניברסיטת בן גוריון ובו השתתפו צוותים שונים ממלונות הרשת השונים באילת. בהנהלת הרשת מדגישים כי האירוע הינו כחלק משורת אתגרים שנועדו לשפר את רמת הקולינריה בכלל מלונות הרשת הפזורים ברחבי הארץ.

במהלך האירוע שעל שיפוטו היו אמונים השף אבי ביטון (מסעדת "אדורה"), השף יורם ניצן ("מול ים) ואף מאמן הכדורסל של הפועל אילת הנתמכת על ידי רשת המלונות, עודד קטש, הדגים כל צוות את כישוריו בתחומים שונים ומגוונים, החל ממנות ראשונות, עיקריות ואף קינוחים טעימים להפליא.

ואם זה לא מספיק, בסיום התחרות זכה השף יורם ניצן לקבל השראה ממנות המתמודדים. הסיבה: אחת המנות שהוגשה בתחרות זכתה לכינוי "שירת הים" והוגשה על צלחת אקווריום דגים והתבססה על מטעמי הים הכשרים. השף ניצן עצמו לא הצליח להסתיר את ההתרגשות וציין כי המנה תוגש גם אצלו במסעדה.

על כל פנים, שלב הגמר של התחרות ייערך בחודש פברואר הקרוב במלון הרודס תל אביב ויתקיים בנוכחותו של המייסד ובעלי הרשת, דוד פתאל. הצוותים שיופיעו בגמר הינם מקמפוס אילת של הרשת וכוללים את המלונות: רויאל ריזורט טוליפ, לאונרדו פריווליג' והרודס אילת.

בתמונה (מימין לשמאל): השף שלומי קדוש (השף הראשי של רשת פתאל), השף אבי ביטון ועודד קטש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: