אא

שר התיירות: ''אין תיירות נכנסת בלי תיירות פנים משגשגת''

שר התיירות נשא דברים בכנס סוכני הנסיעות, והדגיש את חשיבותה של התיירות הנכנסת לקיומה של תיירות נכנסת: "אם אנו רוצים לפתח את התיירות הנכנסת חשובה חוויית השירות, תייר שמגיע לארץ ומקבל שירות טוב הופך לשגריר של המדינה"

| |
שר התיירות, עוזי לנדאו, השתתף בכנס סוכני הנסיעות, אשר התקיים היום (רביעי), באולם האירועים אבניו.

"השנה החולפת היתה שנה טובה", סיכם השר את השנה החולפת, והוסיף: "תיירות היא מחולל צמיחה, היא חשובה ליצירת מקומות עבודה. כ-200,000 איש עובדים בתעשייה, המשימה החיונית שלי להדגיש בפני מקבלי ההחלטות את חשיבות התיירות למדינה.
יש בישראל כל הנדרש להפוך ליעד אטרקטיבי לכל תייר, אנשים רואים ישראל אחרת ממה שראו בטלוויזיה, תרבות אחרת, יש לנו מה לתת, יש לנו מה למכור, יש סיבה לבוא לישראל".

השר דיבר על התוכניות לעתיד: "היעד שלנו הוא להגיע ל-5 מיליון תיירים בשנה תוך 4 שנים, חייבים לפתח את עכו, טבריה, קיסריה ועוד, ודרושה השקעה של המדינה לפיתוח תשתיות ובתי מלון, אכסניות ועוד".

השר רואה בתיירות הפנים מרכיב חשוב מאוד לקיומה של תיירות נכנסת, ואומר: "אין תיירות נכנסת בלי תיירות פנים משגשגת! חיוני שיתוף פעולה בין תיירות פנים לנכנסת, משרד התיירות התגייס לסייע לתיירות הפנים. יש דברים שאינם קשורים לתקציב, אם אנו רוצים לפתח את התיירות הנכנסת חשובה חוויית השירות , תייר שמגיע לארץ ומקבל שירות טוב הופך לשגריר של המדינה".

"הצטרפות סוכני הנסיעות לקוד האתי היא אבן דרך חשובה".

לסיכום אומר השר: "צוות משרד התיירות יקשיב לכל הצעה רעיון ותלונה ויחד יש לנו מטרה להביא לתיירות משגשגת לטובת המדינה. ענף התיירות מאפשר למדינה קיום בכבוד וגאווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: